• چهارشنبه / ۵ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۸:۴۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401110503523
  • منبع : نمایندگی زنجان

انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان برگزار می‌شود

انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان برگزار می‌شود

ایسنا/زنجان رئیس اتاق بازرگانی زنجان با  دعوت از همه فعالان اقتصادی استان برای حضور در انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان، گفت: اتاق بازرگانی زنجان نیازمند هیئت نمایندگان برنامه‌محور و فعال در دوره آینده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، علی یگانه‌فرد شامگاه دیروز (۴ بهمن‌ماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان همزمان با سراسر کشور، اظهار کرد: ثبت‌نام از چهارم بهمن‌ماه آغاز و تا یازدهم بهمن‌ماه به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام به صورت اینترنتی و آنلاین و از طریق سامانه www.election.iccima.ir صورت می‌گیرد، تصریح کرد: اطلاع‌رسانی کاملی از نحوه ثبت‌نام، زمان انتخابات و همچنین شرایط داوطلبی و واجدان شرایط رأی‌دهی از سوی هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی زنجان صورت گرفته است.

این فعال حوزه اقتصادی با اشاره به اینکه انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان همزمان با سراسر کشور ۱۰ اسفندماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی انجمن نظارت بر انتخابات اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور، زمان اخذ رای از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ بعد از ظهر ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ خواهد بود.

یگانه‌فرد با دعوت از همه فعالان اقتصادی استان زنجان برای حضوری پرشور و فعالانه در انتخابات هیئت نمایندگان دوره آتی، تصریح کرد: امید است تا با حضور فعالانه اعضا و با تشکیل هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی در دوره جدید، شاهد هیئت نمایندگانی برنامه‌محور، عملیاتی و فعال در پیگیری و حل مشکلات فعالان بخش خصوصی و رونق و توسعه تجارت و روابط اقتصادی خارجی با کشورهای هدف باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha