• سه‌شنبه / ۴ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۸:۴۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401110403341
  • خبرنگار : 30188

خرید قالب وودمارت، آوادا و بی تم از تم آف

خرید قالب وودمارت، آوادا و بی تم از تم آف

اگر بخواهیم سه قالب پرطرفدار و محبوب وردپرس را معرفی کنیم بی‌شک در زمینه فروشگاهی قالب woodmart و در زمینه قالب شرکتی و چند منظوره باید قالب Avada و Betheme را معرفی کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از تم آف، در ادامه به معرفی و تحلیل این سه قالب محبوب می‌پردازیم با ما همراه باشید.

قالب وودمارت

قالب وودمارت | Woodmart را به جرأت می‌توان به عنوان یکی از بهترین قالب‌های فروشگاهی در تاریخ ووکامرس معرفی کرد. این فقط یک ادعا نیست تک تک عناصر این قالب با حوصله و ظرافت و با بهترین کارایی طراحی شده است. جستجوی فوق سریع و زیبای Ajax، انواع هدر، چندین روش برای نمایش محصولات، نمای 360 درجه محصول، تمامی فیلترها و دسته‌بندی‌ها Ajax، شمارنده حساب کاربری اختصاصی، مگامنوی قابل ویرایش با ویژوال کامپوزر، فوتر بسیار منعطف، نمایش منوی موبایل بالای Professional و کاربرپسند بودن و هماهنگی با افزونه چند فروشنده فروشگاه و... را می‌توان از ویژگی‌های اصلی این قالب برشمرد. قالب وودمارت تم آف توسط شرکت حرفه‌ای و قوی Xtemos ساخته و طراحی شده است. شرکت Xtemos که فعالیت خود را در سایت معروف و معتبر Theme Forest با دو محصول آغاز کرده است توانسته در مدت زمان کوتاهی فروش خود را به بیش از 9000 فروش و رضایت 100درصدی کاربران برساند.

قالب وودمارت

قالب آوادا

پوسته آوادا |Avada مفیدترین قالبی است که تا به امروز برای وردپرس تولید شده است که توسط شرکت theme-fusion.com طراحی شده و در وب سایت تم فارست themeforest.net که منبع اصلی فروش قالب‌های وردپرس است، برای فروش قرار داده شده است. قالب آوادا به دلیل قدرت بالا، بهینه بودن، سرعت بالا، امکانات و انعطاف‌پذیری خود توانسته است در این لحظه (بهار 1401) بیش از 800000 فروش را به خود اختصاص دهد و پرفروش‌ترین قالب وردپرس تا به امروز باشد.

قالب آوادا تم آف پرفروش‌ترین قالب وردپرس در وب سایت‌های داخلی و خارجی است که نشان می‌دهد مردم این قالب چند منظوره را برای طراحی انواع وب سایت‌ها مناسب می‌دانند و به آن اعتماد می‌کنند. نسخه ارائه شده کاملاً فارسی بوده و آخرین نسخه موجود از این پوسته در سایت تم فارست قرار گرفته است. قالب آوادا برای طراحی انواع سایت شرکتی، فروشگاهی، بازاریابی، عکاسی، شخصی، وبلاگی و هر نوع سایتی مناسب می‌باشد. یک قالب با صفحه‌ ساز گرافیکی خود می‌توانید هر سایتی را بدون نیاز به یک کلمه دانش کدنویسی تهیه و طراحی کنید.
 

قالب آوادا

قالب بی‌ تم  

قالب BeTheme در واقع یک قالب معمولی نیست، یک سیستم طراحی وب سایت همه کاره با به روزترین تکنولوژی طراحی وب سایت و مدرن‌ترین طراحی‌ها است. به جرأت می‌توان گفت پوسته Be WordPress قوی‌ترین قالب وردپرس است، دارای سبک‌ها و ویژگی‌های حرفه‌ای است. پاسخگو برای همه زمینه‌های کاری، از شرکت‌های بزرگ گرفته تا وبلاگ‌ها و مجلات، این قالب چقدر می‌تواند حرفه‌ای باشد، مطمئن باشید که Be هیچ مرزی نمی‌شناسد و تمام ویژگی‌ها در این پوسته گنجانده شده است، صدها تم مختلف برای رفع نیازها و رفع مشکل ویژگی‌های یک سایت حرفه‌ای این قالب مطمئناً پاسخگوی نیازهای وب سایت شما خواهد بود و از طراحی وب سایت خود نهایت لذت را خواهید برد.

قالب بی تم تم آف یک قالب وردپرس حرفه‌ای و منعطف است که تازه و منحصر به فرد است، واقعاً یکی از منعطف‌ترین قالب‌های وردپرس با طراحی زیبا و فوق‌العاده است که به عنوان یکی از پرکاربردترین قالب‌های وردپرس شناخته می‌شود. این قالب برای هر سایتی، مناسب است. آنچه می‌توانید به آن فکر کنید، قالب شرکتی، مناسب برای سایت‌های تجاری، قالب پزشکی، قالب شخصی، نمونه کارها، کشاورزی، مدرسه، قالب فروشگاهی و هزاران زمینه مختلف دیگر، تمامی این ویژگی‌ها را در پیش نمایش آنلاین مشاهده خواهید کرد.
 

قالب بی تم

افزونه وردپرس تم آف

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد وردپرس ماژولار بودن آن است؛ یعنی هر امکان و ویژگی مورد نیاز یک سایت با نصب ماژول یا افزونه وردپرس امکان‌پذیر خواهد بود. توسعه‌دهندگان مختلف در سراسر جهان می‌توانند افزونه‌های وردپرس یا قالب‌های وردپرس را به طور مستقل برای نیازهای مختلف طراحی کنند. به همین دلیل تنوع و گستردگی محصولات وردپرس در دسته افزونه‌ها بسیار زیاد است. فرض کنید برای افزودن یک ویژگی به سایت خود باید یک افزونه وردپرس آماده کنید. معیارهای انتخاب افزونه وردپرس چیست؟ علاوه بر هویت سازنده محصول، اختیارات ارائه‌دهنده آن نیز مهم است و در انتخاب محصول باید به این موضوع دقت کنید. همچنین تعداد فروش و پذیرش افزونه‌های وردپرس توسط سایر کاربران معیار مناسبی برای اطمینان از آن است.

افزونه وردپرس یکی از جذاب‌ترین امکاناتی است که با استفاده از آن می‌توانید بدون دانستن هیچ زبان برنامه‌نویسی و کدنویسی بخشی از مشکل خود را حل کنید و به راحتی تغییرات مورد نظر را در سایت خود اعمال کنید. اگر فکر می‌کنید برای هر تغییری در وب سایت خود باید زمان زیادی را صرف نوشتن کد کنید، سخت در اشتباه هستید زیرا با افزونه‌های وردپرس می‌توانید به راحتی هر آنچه را که می‌خواهید بدون صرف هزینه زیاد پیاده‌سازی کنید.

تم آف

تم آف بهترین مرجع خرید قالب وردپرس اورجینال، فارسی و همچنین خرید افزونه وردپرس و ارائه‌دهنده خدمات وردپرس است. این پلتفرم، دارای طیف گسترده‌ای از قالب‌های وردپرس و همچنین افزونه‌هایی است که نیازمندی انواع کسب و کارها را به خوبی پوشش داده است. همانطور که می‌دانید، یکی از مهم‌ترین عناصر سایت شما امنیت آن است. قالب‌های ارائه شده در تم آف (ThemeOff.ir)، به صورت مداوم به روزرسانی و رفع اشکال می‌شوند. با به روزرسانی قالب‌های خود، شما می‌توانید تمامی باگ‌ها و مشکلات امنیتی را برطرف کرده و جدیدترین تکنولوژی‌های روز دست پیدا کنید همچنین مجموعه تم آف خدماتی مانند طراحی سایت، سئو نیز انجام می‌دهد و شما می‌توانید صفر تا صد طراحی سایت و سئو (بهینه‌سازی موتورهای جستجو مانند گوگل) با بهترین بازدهی به ما بسپارید. شما می‌توانید در تم آف به راحتی دانلود قالب وردپرس را انجام دهید. قالب‌های متنوع دیگر در زمینه‌های دیگری نیز وجود دارد که ممکن است کاملاً متناسب با نیاز کسب و کار شما باشد. چند مورد معرفی شده تنها برخی از این قالب‌های وردپرس آماده بودند. چه کاربر تازه‌کار وردپرس باشید، چه مدیر یک فروشگاه یا شرکت، وب سایت تم آف (ThemeOff.ir) برای شما بهترین و باکیفیت‌ترین قالب‌ها را با قیمت و پشتیبانی مناسب آماده کرده است. خرید قالب سایت بهترین راهکار برای شما است و بهترین قالب وردپرس در تم آف جستجو کنید. در واقع تم آف بهترین سایت خرید قالب وردپرس است.

ارتباط با پشتیبانی تم آف: ۰۹۱۷۰۶۲۰۰۱۰

ایمیل پشتیبانی: themeoff.ir@gmail.com

منبع:https://themeoff.ir

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha