• دوشنبه / ۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401110301977
  • خبرنگار : 30077

با امضای توافق نامه ای انجام می شود؛

راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی سمنان با همکاری پژوهشگاه ابن سینا

راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی سمنان با همکاری پژوهشگاه ابن سینا

ایسنا/سمنان رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک در زمینه‌ مرکز خدمات تخصصی درمان ناباروری و سایر همکاری های آموزشی و پژوهشی بین این نهاد با پژوهشگاه ابن سینا جهاددانشگاهی خبر داد.

علی منصفی راد ۳ بهمن ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تفاهم نامه همکاری در چهارچوب اهداف تعیین شده در سند چشم انداز بیست ساله کشور و تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه جوانی جمعیت، قوانین بالا دستی و سند ملی توسعه استان سمنان منعقد شده است.

وی ادامه داد: همچنین به منظور تحقق اهداف مشترک آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و تحقیقاتی و برای فراهم آوردن زمینه‌های همکاری برای بهره‌گیری از توان و استعدادهای موجود برای گسترش اهداف مذکور و همکاری های متقابل در زمینه‌ مرکز خدمات تخصصی درمان ناباروری این توافق نامه فی مابین پژوهشگاه ابن سینا و جهاد دانشگاهی استان سمنان منعقد شده است.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان اضافه کرد: همکاری در شروع فرآیند درمان ناباروری و راه اندازی مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی در استان سمنان، همکاری در زمینه درمان ناباروری از طریق علوم و فناوری های نوین تولید مثل، اجرای برنامه ها و فعالیتهای مشترک (علمی – تجاری و صنعتی)در زمینه انتقال دانش و بکارگیری فناوری های نوین در حوزه درمان ناباروری، همکاری در زمینه تولید و فروش محصولات بیولوژیک موثر در فرآیند های تولید مثل و همکاری در برگزاری کارگاه ها و سمینارهای آموزشی و تحقیقاتی مشترک از جمله موضوعات همکاری در این تفاهم نامه است.

منصفی راد تأکید کرد: هدف از انعقاد توافق نامه توسعه و ارتقاء سطح همکاری های فی ما بین پژوهشگاه ابن سینا و جهاددانشگاهی استان سمنان در تمام زمینه‌های علمی، تحقیقاتی، آموزشی و درمانی  با در نظر گرفتن کلیه امکانات طرفین اعم از  نیروی انسانی و اطلاعات، تجربه و تخصص آنان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha