• جمعه / ۳۰ دی ۱۴۰۱ / ۲۲:۲۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401103020902
  • منبع : نمایندگی مازندران

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال کشور به کام آملی‌ها شیرین شد

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال کشور به کام آملی‌ها شیرین شد

ایسنا/مازندران هفته بیست ودوم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با پیروزی تیم قندکاترین آمل برابر تیم سفیرگفتمان به کام آملی‌ها شیرین شد.

تیم قند کاترین آمل در هفته بیست و دوم این رقابت‌ها عصرجمعه در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل از تیم سفیرگفتمان تهران میزبانی کرد و در نهایت با نتیجه ۴بر ۲ مهمان مدعی و میانه جدولی خود را  با شکست بدرقه کرد.

تیم قند کاترین که در چند بازی گذشته با کسب نتایج ضعیف از سوی هواداران و مدیریت این باشگاه تحت فشار بود بازی را هم هجومی شروع کرد و خیلی زود توسط " امیرحسین زینالی" به گل نخست مسابقه دست یافت.

کاترینی‌ها در نیمه نخست توسط " رضاآبگون و رحمان سارانی" صاحب دو گل دیگر شدند تا نیمه نخست تیم میزبان با پیروزی ۳ بر صفر راهی رختکن شوند.

در شروع نیمه دوم بازیکنان تیم سفیرگفتمان که برای عقب نماندن از کورس مدعیان نیاز به پیروزی و کم کردن اختلاف برابر میزبان بودند، چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه تیم قندکاترین ایجاد کردند که بیشتر این موقعیت‌ها با دخالت مسعود محمدی دروازه‌بان آملی‌ها دفع شد.

در ادامه بازیکنان تیم سفیرگفتمان با زدن یک گل توسط "علی رهنما " روحیه گرفتند تا مصاف دو تیم ۳بریک ادامه پیدا کند.

پس از گل تیم سفیرگفتمان، بازیکنان تیم قند کاترین آمل با زدن گل چهارم خود توسط " رحمان سارانی" تیرخلاص را بر پیکره تیم بی‌انگیزه سفیرگفتمان زدند تا نتیجه در دقایق پایانی ۴بر یک به سود تیم میزبان در جریان باشد.

هر چند بازیکنان تیم سفیرگفتمان در یک دقیقه پایانی مسابقه توسط " الیاس براتی" صاحب گل دوم خودشان شدند، اما نتوانست مانع شکست سنگین این تیم شود.

شاگردان "جواد اصغری مقدم " در تیم قند کاترین آمل با کسب هفتمین پیروزی این فصل خود با کسب ۲۴ امتیاز به رده دهم جدول رده بندی این مسابقات صعود کرد.

تیم قند کاترین آمل تا پایان هفته بیست ودوم با ۷ پیروری، ۳ تساوی و ۱۲ امتیاز   در رده یازدهم جدول باقی ماند.

در هفته بیست وسوم این مسابقات که روز پنجشنبه هفته آینده ششم بهمن برگزار می‌شود، تیم قند کاترین آمل به مصاف تیم هم امتیازی خود صنایع پشتیبان هرمزگان می‌رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha