• یکشنبه / ۲۵ دی ۱۴۰۱ / ۰۸:۲۵
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1401102516638
  • خبرنگار : 50469

ایلام، میزبان دوازدهمین جشنواره نشریات دانشجویی پیام‌نور کشور

تمدید مهلت ارسال اثر به دوازدهمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام‌نور تا ۲۵ بهمن

تمدید مهلت ارسال اثر به دوازدهمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام‌نور تا ۲۵ بهمن

ایسنا/ایلام رئیس دانشگاه پیام‌نور ایلام از تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دوازدهمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام‌نور تا ۲۵ بهمن خبر داد.

دکتر «فرزاد اسفندیاری» در گفت‌وگو با ایسنا،با اشاره به میزبانی ایلام از دوازدهمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام‌نور اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا ۲۵ بهمن تمدید شده است.

وی گفت:   تمامی نشریات باید از کمیته ناظر بر نشریات سازمان مرکزی مجوز اخذ نموده و در سامانه مدیریت نشریات دانشگاهی وزارت علوم به آدرس    journals.dmsrt.ir بارگذاری شده باشند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور ایلام ادامه داد: دانشجویان می توانند جهت ثبت آثار و اطلاع از شرایط و نحوه ارسال آثار به سامانه نشریات دانشجویی به نشانی http://efarhangi.pnu.ac.ir  مراجعه کنند.

اسفندیاری با تاکید بر اینکه نشریاتی که از بازه زمانی ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ تا ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ منتشر شده باشند می‌توانند در جشنواره شرکت کنند، تاکید کرد: دانش‌آموختگانی که در بازه زمانی ذکر شده نشریه داشته باشند می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.

وی گفت: با تصمیم شورای سیاستگذاری جشنواره مهلت ارسال و ثبت آثار در سامانه تا ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ تمدید شده و دانشجویان می‌توانند با نام کاربری ( شماره دانشجویی) و رمز عبور( کد ملی) وارد سامانه شوند و سپس در منوی جشنواره بخش ثبت/ بارگذاری آثار جشنواره، آثار خود را بارگذاری کنند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور ایلام تاکید کرد: این جشنواره سراسری به همت معاونت فرهنگی ،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور واداره کل فرهنگی و اجتماعی سازمان مرکزی و به میزبانی دانشگاه پیام‌نور ایلام در اسفندماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha