• جمعه / ۲۳ دی ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1401102315480
  • خبرنگار : 50228

معرفی برترین‌های شنا کارگران بانوان خوزستان

معرفی برترین‌های شنا کارگران بانوان خوزستان

ایسنا/خوزستان نفرات برتر رقابت‌های انتخابی شنا بانوان کارگر خوزستان برای اعزام تیم استان به مسابقات قهرمانی کشور شناخته شدند.

افشین جمالپور نایب رئیس انجمن شنای کارگران خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این مسابقات روز گذشته ۲۲ دی ماه با حضور بیش از ۷۰ ورزشکار در استخر آزادی اهواز برگزار شد.

وی بیان کرد: در مسابقات ۵۰ متر کرال سینه رده سنی ۲۵ تا ۲۹ سال پرستو صمدی در استخر آزادی، ساجده مشعلی از ساب خوزستان و پرناز خدایاری از هیات کارگری آبادان، در ۵۰ متر آزاد ۳۰ تا ۳۴سال الهام کیانی زاده از استخر آزادی مقام، فروغ مختاری از هیات کارگری آبادان و نگین دوستی خواه از استخر آزادی، ۵۰ متر آزاد رده‌ی سنی ۳۰ تا ۳۹ سال غزال خدادادی از نفت اهواز، شیرین دربندی از صنایع فولاد و لاله سورانی از هیات کارگری آبادان و در ۵۰ متر آزاد رده سنی ۴۰ تا ۴۴ سال پریسا خورشیدی از نفت اهواز، مرضیه سیلاوی از هیات کارگری آبادان و شاداب عباسی شوشتری از سازمان آب و برق خوزستان به ترتیب در رده های سنی خود به مقام های اول تا سوم رسیدند. 

نایب رئیس انجمن شنای کارگران خوزستان افزود: در ۵۰ متر آزاد رده سنی ۴۵ تا ۴۹ سال سیما کنگری از نفت اهواز و مهناز شریفی از برق منطقه ایی خوزستان اول و دوم شدند و نفر سوم معرفی نشد. در ۵۰ متر آزاد رده سنی ۵۰ تا ۵۴ سال آتوسا سماعی از سازمان آب و برق خوزستان مقام اول را کسب کرد و این رده سنی نفرات دوم و سوم نداشت. در ۵۰ متر آزاد بالای ۵۵ سال ملیحه رجب زاده از سازمان آب و برق خوزستان مقام اول را کسب کرد و این رده هم نفرات دوم و سوم نداشت. 

وی بیان کرد: در ۵۰ متر کرال پشت ۲۵ تا ۲۹ سال پرستو صمدی استخر از استخر آزادی اهواز و ساجده مشعلی از ساب خوزستان و مهسا عموری مهر از سازمان آب و برق خورستان، در ۵۰ متر کرال پشت رده سنی ۳۰ تا ۳۴ سال الهام کیانی زاده از استخر آزادی اهواز، فروغ مختاری از آبادان و نگین دوستی خواه از استخر آزادی اهواز، در ۵۰ متر کرال پشت رده سنی ۳۵ تا ۳۹ سال پویا خدادادی از نیشکر دهخدا، غزال خدادادی از نفت اهواز و شکوفه صمدی از سازمان برق خوزستان مقام سوم، در ۵۰ متر کرال پشت رده سنی ۴۰ تا ۴۴سال پریسا خورشیدی از نفت اهواز، مرضیه سیلاوی از هیات کارگری آبادان و مونا سیاحی از ساب خوزستان در رده های سنی خود به ترتیب صاحب سکوهای اول تا سوم شدند.

جمال پور گفت: در ۵۰ متر کرال پشت رده سنی ۴۵ تا ۴۹ سال سیما کنگری از نفت اهواز و مهناز شریفی از برق منطقه خوزستان به ترتیب اول و دوم شدند و نفر سوم معرفی نشد. در ۵۰ متر کرال پشت رده سنی ۵۰ تا ۵۴ سال آتوسا سماعی از سازمان آب و برق خوزستان مقام اول را کسب کرد و نفرات دوم و سوم معرفی نشدند. در ۵۰ متر کرال پشت بالای ۵۵ سال ملیحه رجب زاده از سازمان آب و برق خوزستان مقام اول را به دست آورد و نفرات دوم و سوم معرفی نشدند. 

وی خاطرنشان کرد: در ۵۰ متر قورباغه رده سنی ۲۵ تا ۲۹ سال پرستو صمدی از استخر آزادی، ساجده مشعلی از ساب خوزستان و نیلوفر بدیعی از استخر آزادی اهواز، در ۵۰ متر قورباغه رده سنی ۳۰ تا ۳۴ سال الهام کیانی زاده از استخر آزادی اهواز و مینا ربانی و کریمه باوی هر دو از فولاد خوزستان، در ۵۰ متر قورباغه رده سنی ۳۵ تا ۳۹ سال پویا خدادادی از نیشکر دهخدا، غزال خدادادی از نفت اهواز و شیرین دربندی از فولاد خوزستان، در ۵۰ متر قورباغه رده سنی ۴۰ تا ۴۴سال پریسا خورشیدی از نفت اهواز، مرضیه سیلاوی از هیات کارگری آبادان و مونا سیاحی از ساب خوزستان، در ۵۰ متر قورباغه رده سنی ۴۵ تا ۴۹ سال سیما کنگری از نفت اهواز، لینا چاسبی از سازمان آب و برق خوزستان و مهناز شریفی از برق منطقه خوزستان به ترتیب صاحب مقام های اول تا سوم شدند.

نایب رئیس انجمن شنای کارگران خوزستان عنوان کرد: در ۵۰ متر قورباغه ۵۰ تا ۵۴ سال آتوسا سماعی از سازمان آب و برق خوزستان مقام اول را کسب کرد و در ۵۰ متر قورباغه بالای ۵۵ سال ملیحه رجب زاده از سازمان آب و برق خوزستان مقام اول را به دست آورد. در این دو رده سنی نیز نفرات دوم و سوم معرفی نشدند. 

وی با بیان این که مسابقات انتخابی استان در سطح کیفی خوبی قرار برگزار شد، گفت: فرات برتر این رقابت ها در مسابقات قهرمانی شنای کارگران کشور که در استان خوزستان برگزار خواهد شد، حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha