• چهارشنبه / ۲۱ دی ۱۴۰۱ / ۲۱:۱۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401102114690
  • خبرنگار : 50199

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

یک نمایش بهتر از صدها تربیون اثرگذار است

یک نمایش بهتر از صدها تربیون اثرگذار است

ایسنا/مازندران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، گفت: ما بیشتر از آن چیزی که دیگران داد می‌زنند؛ تنها با یک نمایش آرام می‌توانیم بیشتر و بهتر از صدها تریبون اثرگذار باشیم.

حسین جوادی چهارشنبه‌شب ۲۱ دی‌ماه در اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر منطقه ۳ کشور که در سالن همایش تالار مرکزی ساری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های چشمگیری که در مازندران داریم موجب می‌شود تا رویدادهای مهم‌تری در استان رقم بخورد.

وی افزود: در دفاع همه‌جانبه از همه هنرمندان و سایر هنرمندانی که تنور جشنواره‌ها را گرم کردند، خیلی صحبت از «جهاد تبیین» می‌شود. شاید خیلی از هزینه‌ها به بهانه جهاد تبیین جاهایی برود که لازم نیست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به بودجه‌های ناچیزی که به بخش فرهنگ اختصاص داده می‌شود، گفت: اگر بودجه‌هایی که در خیلی از جاها نابجا هزینه می‌شود به بخش فرهنگی هنری داده شود، دیگر بخش فرهنگ و هنر مشکلی نخواهند داشت.

جوادی ادامه داد: باید به جایی برسیم گروهی که می‌خواهد وارد تئاتر منطقه‌ای فجر بشود، به قدری هزینه‌های او تامین باشد که بدون هیچ نگرانی وارد جشنواره‌ها شود و دغدغه هزینه‌های ایاب و ذهاب نداشته باشد.

دبیر بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر منطقه سه کشور، تصریح کرد: ما بیشتر از آن چیزی که دیگران دارند داد می‌زنند تنها با یک نمایش آرام می‌توانیم بیشتر و بهتر از صدها تریبون اثرگذار باشیم.

این مسئول با بیان اینکه صرف هزینه در فرهنگ و هنر سرمایه است، افزود: در همین جشنواره، بهترین‌های تئاتر در یک جا جمع شدند و کمترین توقعات را هم دارند باید به هنر نگاه اساسی‌تری در پشتیبانی و حمایت صورت بگیرد، هزینه‌های بی‌مورد در خیلی از بخش‌های غیرفرهنگی که نتیجه‌ای هم ندارند، حذف شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در پایان از حضور گرم گروه‌های هنری در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر منطقه سه کشور قدردانی و از همه کمبودهایی که ممکن است در این رویداد فرهنگی ایجاد شده باشد، عذرخواهی کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha