• چهارشنبه / ۲۱ دی ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 1401102113968
  • خبرنگار : 71541

تداوم لغو پروازهای مشهد/ ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران

تداوم لغو پروازهای مشهد/ ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران

با تداوم بارش برف و باران در کشور، کلیه پروازها از مبدا و به مقصد فرودگاه مشهد به‌علت برودت هوا و یخ زدگی فعلا لغو شده‌اند و آخرین خبر از مرکز مدیریت راه‌های کشور هم نشان می‌دهد در آزادراه قزوین-کرج-تهران ترافیک سنگین است.

به گزارش ایسنا، فرودگاه مهرآباد در اطلاعیه پروازی اعلام کرد کلیه پروازها از مبدا و به مقصد فرودگاه مشهد به‌علت برودت هوا و یخ زدگی فعلا لغو شده‌اند و و مسافران قبل از حرکت به سمت فرودگاه از وضعیت پروازی خود، حتما با شماره‌های ۱۹۹ و ۰۲۱۶۱۰۲۱ تماس گرفته و اطلاعات پرواز خود را دریافت کنند. همچنین می‌توان با مراجعه به سایت mehrabadairport.ir آخرین وضعیت پرواز را کنترل کرد.

آخرین خبر از مرکز مدیریت راه‌های کشور هم حاکی از آن است که محور هراز و آزادراه تهران-شمال دارای بارش پراکنده برف و محورهای چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند؛ در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران-شمال و قزوین-رشت (رفت و برگشت)، تردد روان جریان دارد.

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران

در آزادراه قزوین-کرج-تهران محدوده پل کلاک و حدفاصل جهان‌نما تا گرمدره ترافیک سنگین است. همچنین بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، اصفهان، تهران، خراسان رضوی، سمنان، قم، مازندران، چهار محال و بختیاری، گلستان و گیلان ادامه دارد.

محور قدیم خرم آباد-‌پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد-پل زال و محور خرم آباد-کوهدشت انجام می‌شود.

همچنین محورهای شریانی ریگان-ایرانشهر،  تایباد-باخرز،  محور قدیم مشهد-باغچه، آزادراه کنارگذر شمالی مشهد و گناباد-فردوس مسدود شده‌اند. از میان محورهای غیرشریانی نیز محورهای پونل-خلخال،  جاسک-بشاگرد، گناباد-کاخک،  منوجان-هشتبندی،  مشهد-کلات بیرجند-درمیان و چاهان-زرآباد مسدود است.

به مسافران توصیه می‌شود درصورت ضرورت برای سفر، از طریق سامانه ۱۴۱ سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، از وضعیت راه‌ها مطلع شوند؛ همچنین زنجیرچرخ همراه داشته باشند و سیستم گرمایشی ماشین را چک کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha