• یکشنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۱ / ۲۰:۲۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401101811920
  • خبرنگار : 50037

معاون استاندار همدان:

راه و شهرسازی راه را برای طرح نهضت ملی مسکن رزن باز کند

راه و شهرسازی راه را برای طرح نهضت ملی مسکن رزن باز کند

ایسنا/همدان معاون سیاسی، امنیتی استانداری همدان با اشاره به عدم ابلاغ الحاق ۷۵ هکتار به محدوده شهر رزن و ۴۷ هکتار به محدوده شهر دمق توسط راه و شهرسازی برای تسریع در روند طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان گفت: راه و شهرسازی استان با اقدامات و تلاش هایی که رزن در بحث نهضت ملی مسکن داشته است، حتما باید راه را برای آنها باز کند و به نیاز و مطالبه مردمی آن به سرعت پاسخ داده شود.

حسن رضانیا یکشنبه ۱۸ دی‌ماه در شورای اداری شهرستان رزن، اظهار کرد: در بحث صدور پروانه ۶۰ هکتار گلخانه‌های شهرستان رزن حتما باید این موضوع توسط دستگاه متولی امر اتفاق بیفتد چراکه برای ما قابل پذیرش نیست که کارهای منظم ادارات در چرخه اداری و روند اداری معطل بماند، به طور قطع این موارد را پیگیری خواهم کرد.

وی با بیان اینکه مدت زیادی نیست که غفاری آثار تصدی فرمانداری رزن را برعهده دارد و طی این مدت وی تلاش و کوشش بسیاری برای خدمتگزاری به مردم داشته‌، تصریح کرد: این مدت زمان زیادی برای ارزیابی نیست که متر و قیچی برای ارزیابی به دست بگیرم و بگویم قوی یا ضعیف عمل کرده است‌.

رضانیا خاطرنشان کرد: باید به مدیران فرصت داد اما این زمان کوتاه نشان‌می دهد فرماندار رزن طی این مدت خوب درخشیده و کار خود را به خوبی انجام داده است و حسن مدیریت و اشرافیت وی نشان از آن دارد که مدیری جهادی است و نگاه مردمی دارد و کار خود را خوب بلد است و باید به آنها اعتماد داشت و به چنین مدیرانی فرصت داد و از آنها حمایت کرد ضمن اینکه باید شرایطی چون موقعیت، امکانات و منابعی که به وی اختصاص می دهیم را نیز در نظر داشته باشیم.

وی رزن را یک‌شهرستان با ثبات و خوب به علت تدابیر انجام شده مدیران آن دانست و گفت: در رابطه با تکریم و معارفه معاون عمرانی فرماندار رزن و بخشدار مرکزی رزن به تبع همه جابه جایی ها، جابه جا شدن مدیریت ها در نظام اسلامی نشان از پویایی و زنده بودن نظام است.

رضانیا خاطرنشان کرد: این جابه جایی ها باید صورت بگیرد تا یک حرکت جدید و نگاه و فکر جدید ایجاد شود و مدیر قبل  در یک عرصه دیگر با کوله باری دوچندان از تجربه در سنگر  خدمتگزاری به مردم ظاهر شود.

وی با تاکید بر اینکه از این جایگاه های دست به دست داده نباید مغرور و غره شد، ادامه داد: معاون جدید عمرانی فرمانداری رزن باید همه همت خود را در ارتباط گیری با مردم قرار داده و در میان مردم حضور پیدا کند چراکه رمز موفقت هر مدیر نزدیک شدن به مردم است.

رضانیا یادآور شد: بخشدار مرکزی جدید رزن هم
باید در این مسئولیت جدید نشان دهد جوانان ما لیاقت  مسئولیت های بالاتری را دارند و می‌توان در هر مسئولیتی به آنها اعتماد کرد و مسئولیت های بالاتری را بر دوش آنها گذاشت.

وی همچنین اظهار کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به مردم و سرزمین خود صادقانه عشق می ورزید و با این عشق، عزت و اقتدار گرفت و این راه و رسم است که هر کس اگر بخواهد به عزت و اقتدار برسد و در دل مردم جا پیدا کند باید به مردم عشق بورزند.

رضانیا بیان کرد: سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی به دنبال آن نبود که خود را مطرح کند، خدا به او عزت داد و او را بزرگ کرد و او امروز به عنوان اسطوره و قهرمان ملی دنیای اسلام در عصر معاصر است.

وی با بیان اینکه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی همه جامعه و مردم را با هر سلیقه و جناحی خانواده خود می دانست، ادامه داد: امروز راه را شهید سردار حاج قاسم  سلیمانی به ما نشان داده که هر کس در هر مسئولیتی اگر  به مردم  و نظام  خدمت کند و عشق بورزد خدا وی را عزت داده و در دنیا و آخرت عاقبت بخیر خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha