• شنبه / ۱۷ دی ۱۴۰۱ / ۱۶:۴۱
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1401101711011
  • خبرنگار : 50482

بازدید استاندار البرز از پروژه سالن ۶ هزار نفری کرج

بازدید استاندار البرز از پروژه سالن ۶ هزار نفری کرج

ایسنا/البرز استاندار البرز با حضور در مجموعه ورزشی شش هزار نفری انقلاب کرج آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه را بررسی کرد.

به گزارش ایسنا؛ مجتبی عبدالهی روز شنبه ۱۷ دی ماه با حضور در مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج از بخش های مختلف این مجموعه به ویژه پروژه سالن ۶ هزار نفری بازدید کرد.

در این بازدید استاندار البرز بهمراه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز آخرین وضعیت هتل انقلاب، پروژه سالن صخره نوردی، پروژه سالن جانبازان و بخش های دیگر مجموعه از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

استاندار البرز در بازدید از پروژه سالن ۶ هزار نفری ، راهکارهایی برای تسریع در تکمیل این سالن ارائه داد و خواستار تلاش و هم افزایی بیشتر در جهت تحقق این مهم شد.

 استاندار البرز تأکید کرد: در اولین فرصت نشستی با حضور مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور جهت انجام هماهنگی های لازم برگزار شود.

در ادامه استاندار البرز در مراسم افتتاح سالن چند منظوره ورزشی جانان نجاری که به همت سردار نجاری خیر البرزی ساخته شد حضور پیدا کرد و افزود: استان البرز در سرانه های آموزشی و پرورشی، محروم ترین استان کشور است.

وی ادامه داد: بر این اساس کمبود سالن های چند منظوره ورزشی در کنار کمبود مدرسه، معضل بزرگ و موثری است از این رو نهضت ساخت سالن های ورزشی را در کنار ساخت مدرسه در دستور کار قرار دادیم.

عبداللهی گفت: خیرین ارزشمند استان البرز در این مسیر نیز یار ‌و همراه ما بوده اند و آقای نجاری که از یادگاران دوران دفاع مقدس و جانباز ۷۰ درصد هستند، در این راستا ساخت سالن چند منظوره ورزشی درون مدرسه ای در فردیس را تقبل کرده اند که جای تقدیر دارد.

وی افزود: خیرین وجدان بیدار جامعه هستند که با نیت خیرخواهانه و مردم دوستی برای افزایش رفاه و آسایش مردم و در جهت کسب رضای خداوند، وارد میدان شده اند.

استاندار البرز گفت: کمک خیرین در کنار همت مدیران و مسئولان استان برای نجات زیرساخت های ضروری استان معطوف شده است.

وی افزود: ساخت ۲۰۰ مدرسه را در دستور کار استان قرار داده اند و طی مشارکتی ویژه درصدد هستیم اراضی مناسب را جانمایی و احصا کنیم تا خیرین برای ساخت اقدام کنند.

عبداللهی گفت: جهاد مدرسه سازی و ساخت مجموعه های ورزشی در استان همانند قطاری روی ریل افتاده و سرعت آن در دستان پرخیر خیرین،و تعامل و اهتمام ویژه مدیران است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha