• شنبه / ۱۷ دی ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401101710473
  • خبرنگار : 50180

یک مسئول:

افزایش تولیدات کشاورزی کرمانشاه در گرو استفاده از توان مهندسانِ کشاورزی است

افزایش تولیدات کشاورزی کرمانشاه در گرو استفاده از توان مهندسانِ کشاورزی است

ایسنا/کرمانشاه رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه افزایش کمی و کیفی تولیدات بخش کشاورزی را در گرو استفاده از ظرفیت دانش‌آموختگان بخش کشاورزی دانست.

ایرج بهرامی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت دانش‌آموختگان بخش کشاورزی می‌توانیم در جهت دانش محور کردن بخش کشاورزی گام‌های اساسی برداریم، گفت: باید در کنار توانمند کردن دانش‌آموختگان بخش کشاورزی برای حضور تاثیرگذار در عرصه تولید، آنها را به سمت فعالیت در واحدهای تولیدی سوق دهیم.

بهرامی افزود: در نظر داریم از یک سو با  در نظر گرفتن دوره‌های کار در محیط واقعی تولید، مهارتهای فارغ التحصیلان بخش کشاورزی را برای حضور در عرصه تولید بالا برده و دانش و اعتماد به نفس حضور در عرصه تولید را به آنها بدهیم و از دیگر سو در تولیدکنندگان هم این اطمینان خاطر را بوجود آوریم که با حضور کارشناسان کشاورزی، تولیدات کشاورزی آنها هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی افزایش معناداری پیدا خواهد کرد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به برنامه ریزی برای اشتغال زایی برای دانش‌آموختگان بخش کشاورزی استان، گفت: فارغ التحصیلانی که به این سازمان مراجعه کنند را پس از توانمندسازی، در بخش‌های تولیدی کشاورزی استان مشغول به کار خواهیم کرد، به شرطی که فارغ التحصیلان به دنبال کارهای پشت میزنشینی نباشند.

وی در ادامه با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی کشاورزی کرمانشاه ۹۰۰۰ عضو دارد، گفت: ۱۷۰۰ نفر از این افراد جزو اساتید دانشگاه و یا در بخش‌های مختلف سازمان جهاد کشاورزی و زیرمجموعه‌های آن شاغل بوده، بیش از ۲۸۰۰ نفر در بخش های غیردولتی مشغول به کار هستند و حدود ۴۴۰۰ نفر هم در خوداظهاری‌ها خود را جویای کار معرفی کرده‌اند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha