• شنبه / ۱۷ دی ۱۴۰۱ / ۰۸:۴۶
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1401101710421
  • خبرنگار : 71610

اسامی مقامات تحریم شده تشکیلات خودگردان فلسطین توسط اسرائیل

اسامی مقامات تحریم شده تشکیلات خودگردان فلسطین توسط اسرائیل

رسانه‌های عبری زبان اسامی مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین که توسط رژیم صهیونیستی تحریم شده‌اند و جزئیات این تحریم‌ها را فاش کردند.

به گزارش ایسنا، به دنبال گزارش رسانه‌ها درباره اتخاذ اقدامات تحریمی از سوی کابینه تندرو جدید رژیم صهیونیستی علیه تشکیلات خودگردان فلسطین، شبکه عبری زبان «کان» جزئیات این اقدامات را فاش و اعلام کرد که تحریم‌های اسرائیل شامل ریاض المالکی، وزیر خارجه دولت تشکیلات خودگردان فلسطین، ریاض منصور، نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل و زیاد ابو عمر، از مقامات بلندپایه تشکیلات خودگردان می‌شود.

طبق این گزارش، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی برای تحت فشار قرار دادن تشکیلات خودگردان علاوه بر تحریم اشخاص مذکور چند اقدام دیگر را نیز در دستور کار خود قرار داده است که به شرح زیر است؛

۱ - رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته است که ۱۳۹ میلیون شِکل (واحد پول اسرائیل) را از اعتبارات تشکیلات خودگردان فلسطین قطع کند که به گفته صهیونیست‌ها به عنوان حقوق ماهانه خانواده اسیران و شهدای فلسطینی پرداخت می‌شد. این اعتبار را قرار است به خانواده شهرک نشینان صهیونیست اختصاص دهد که در درگیری با جوانان فلسطینی کشته شدند.

۲ - اقدام فوری درخصوص بودجه پرداخت تشکیلات خودگردان فلسطین به «تروریست‌ها و خانواده‌های آنها» در سال ۲۰۲۲.

۳.توقف طرح‌های ساخت و ساز فلسطین در منطقه موسوم به "ج"؛ "با ادعای تلاش‌های غیرقانونی تشکیلات خودگردان فلسطین برای تصرف این منطقه بر خلاف توافقنامه‌های بین‌المللی".

۴ - امتناع از اعطای امتیاز به دارندگان کارت‌های VIP که رهبری مبارزه حقوقی - سیاسی علیه اسرائیل را بر عهده دارند.

۵. اقداماتی علیه برخی از سازمان‌ها در کرانه باختری اتخاذ خواهد شد که فعالیت‌هایی از جمله فعالیت‌های سیاسی و حقوقی را علیه اسرائیل ترویج می‌کنند.

کابینه رژیم صهیونیستی جمعه اتخاذ اقدامات لازم برای واکنش به تشکیلات خودگردان فلسطین به خاطر موافقت سازمان ملل با صدور حکم از سوی دادگاه لاهه درباره اشغالگری رژیم صهیونیستی در کرانه باختری را مورد بررسی قرار داد.

منابع حاضر در نشست کابینه رژیم صهیونیستی اعلام کردند، این رژیم چند گزینه برای فشار بر تشکیلات خودگردان فلسطین دارد که از جمله آن لغو مجوز ورود شخصیت‌های مهم فلسطینی به اراضی اشغالی است.

اخیرا مجمع عمومی سازمان ملل با پیشنهاد صدور حکم از سوی دیوان کیفری بین‌المللی درباره اشغالگری رژیم صهیونیستی در کرانه باختری موافقت کرد.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha