• شنبه / ۱۷ دی ۱۴۰۱ / ۰۶:۳۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401101710369

یک مسئول در وزارت صمت:

سیاست وزارت صمت مشارکت تشکل‌ها در امور مرتبط با تولید است

سیاست وزارت صمت مشارکت تشکل‌ها در امور مرتبط با تولید است

ایسنا/فارس مشاور معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت در امور تشکل‌های صنعتی و معدنی گفت: سیاست وزارت صمت مشارکت دهی تشکل‌ها در تمام امور مرتبط با حوزه تولید است.

سید روح‌الله غضنفری در حاشیه جلسه مجمع عمومی و انتخابات خانه صمت فارس اظهار کرد: تشکل‌ها نقش مهمی در توسعه کشور دارند و وزارت صمت در همه برنامه ریزی‌ها و سیاست‌ها از نظرات تخصصی آنان استفاده می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از خانه صمت فارس، او گفت: خانه‌های صنعت و معدن و تجارت بازوی مهمی برای بخش صنعت و معدن کشور است و نقش به سزایی در همراهی با دولت برای این بخش وجود دارد.

مشاور معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت در امور تشکل های صنعتی و معدنی تاکید کرد: باید تلاش کنیم وظایف بیشتری به خانه‌های صمت و انجمن‌های تخصصی همگن واگذار شود.

غضنفری تصریح کرد: معتقدم اگر امور مربوط به بخش صنعت و معدن به خانه‌های صمت و انجمن‌ها واگذار شود، امور با کیفیت بسیار بهتری انجام خواهد شد.

او ادامه داد: برخی از امور قابل واگذاری وزارت صمت به خانه‌های صنعت معدن و تجارت در برخی استان‌ها تفویض شده اما باید تلاش کنیم موضوعات مهم دیگری را نیز به آنها واگذار کنیم.

غضنفری همچنین با اشاره به بحث آموزش به سرمایه گذاران تاکید کرد: یکی از امور مهم قابل تفویض به خانه‌های صمت موضوع آموزش و مشاوره به سرمایه گذاران جدید ومدیران واحدهای صنعتی است که به صورت جدی دنبال می‌شود.

او در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: انتخابات خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در آینده نزدیک برگذار خواهد شد و امیدواریم در دوره جدید خانه ایران شاهد شکوفایی بیشتر خانه‌های صمت باشیم.

رئیس خانه صمت فارس نیز با ارائه گزارش از عملکرد خانه استان اظهار کرد: خانه صمت استان فارس طی چهارسال گذشته توانسته با انجام فعالیت‌های چشمگیر نقش مهمی ایفا کند به گونه‌ای که امروزه خانه صمت ،محلی برای رجوع سرمایه گذاران و تولیدکنندگان استان شده و برای رفع موانع موجود صنعت و معدن تلاش می‌کند. 

سهراب شرفی در ادامه افزود: خانه صمت فارس آمادگی نقش آفرینی بیشتری در سطح استانی و ملی برای قبول مسئولیت امور مرتبط با تولید، صنعت، معدن و تجارت را دارد. 
 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha