• جمعه / ۱۶ دی ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401101610239
  • خبرنگار : 50039

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان:

وفاداری و ولایتمداری قوم بلوچ ثابت شده است

وفاداری و ولایتمداری قوم بلوچ ثابت شده است

ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه سیاست‌های آمریکایی و صهیونیستی برای بر هم زدن وحدت ماست، گفت: صهیونیسم خطری برای کل بشریت بوده و باید بدانیم که اختلاف ملت‌ها و ترورها کار آنهاست.

علی مهاجر ظهر امروز جمعه ۱۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ پس از خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع اهل سنت آزادشهر در جمع نمازگزاران اظهار کرد: ما خودمان را سرباز مقام معظم رهبری دانسته و خدمت به مردم را وظیفه خود می‌دانیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه شعار "وحدت" یکی از باورها و استراتژی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است، ادامه داد: اگر کسی وحدت ملی را به بهانه‌ای به هم بزند مزدور دشمن است و مقام معظم رهبری تکلیف را در برخورد با مزدوران مشخص کرده است.

وی با تاکید بر اینکه در طول انقلاب شکوهمند اسلامی برادران شیعه و سنی در میادن جنگ در کنار هم برای دفاع از انقلاب جنگیدند، افزود: دشمن وحدت ما را نمی‌خواهد و ما باید نسبت به این موضوع و توطئه‌ها آگاهی داشته باشیم.

وفاداری و ولایتمداری قوم بلوچ ثابت شده است

مهاجر در خصوص نحوه انتصاب مدیران در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان توضیح داد: پارامترهای مختلف برای تکمیل سامانه انتصابات گلستان مدنظر بوده که یکی از آن پارامترها اقوام و مذاهب است و در صورت به حدنصاب رسیدن شاخص‌های مدنظر مسئولیت به افراد سپرده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه دینداری و ولایتمداری قوم بلوچ اثبات شده و خدمت کردن به آنها شیرین است، خاطرنشان کرد: صهیونیسم خطری برای کل بشریت بوده و باید بدانیم که اختلاف ملت‌ها و ترورها کار آنهاست و با دروغ‌پردازی بین مسلمانان اختلاف می‌اندازند. 

وفاداری و ولایتمداری قوم بلوچ ثابت شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان سیاست‌های آمریکایی و صهیونیستی را برای جهان مضر دانست و اضافه کرد: ما باورهای دینی خودمان را داریم و در سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی گوشه‌ای از این تبلور دینی را شاهد بودیم.

وی وحدت را عامل پیشرفت استان برشمرد و گفت: دولت امانت خدمت به مردم را به ما سپرده است و تلاش می‌کنیم به وظیفه خود عمل کرده و باید از فرهیختگان استان با هر زبان و قومی استفاده کنیم.

وفاداری و ولایتمداری قوم بلوچ ثابت شده است

روند استخدام جوانان اهل سنت تداوم یابد
مولوی نعمت‌الله مشعوف امام جمعه اهل سنت آزادشهر در جمع نمازگزاران اظهار کرد: وحدت مهمترین دستاورد جمهوری اسلامی ایران است که سبب شده اهل تسنن و تشیع در کمال برابری و برادری کنار هم زندگی کنند.

وی با بیان اینکه باید به مطالبات مردم توجه شود، تصریح کرد: استخدام برادران اهل تسنن در ادارات انجام می‌شود و باید این روند تداوم یابد تا جوانان انگیزه مضاعف برای تحصیل داشته باشند.

وفاداری و ولایتمداری قوم بلوچ ثابت شده است

گفتنی‌است، پس از پایان آیین عبادی سیاسی نماز  جمعه میز خدمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در صحن مسجد جامع اهل تسنن آزادشهر برپا شد.

وفاداری و ولایتمداری قوم بلوچ ثابت شده است

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha