• پنجشنبه / ۱۵ دی ۱۴۰۱ / ۰۸:۵۰
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401101509448

/سروهای آسمانی قم/۷۳

شهید ابوالفضل آرونده: بارخدایا به درگاه چه کسی دست به دعا شویم که از تو نزدیک تر باشد؟

شهید ابوالفضل آرونده: بارخدایا به درگاه چه کسی دست به دعا شویم که از تو نزدیک تر باشد؟

ایسنا/قم شهید ابوالفضل آرونده در وصیت‌نامه اش نوشت: بار خدایا به درگاه چه کسی دست به دعا شویم که از تو نزدیک‌تر باشد؛ و از چه کسی حاجت بخواهیم که از تو سریع‌تر اجابت نماید.

شهید ابوالفضل آرونده در اولین روز از سال ۱۳۳۸ در زیر سایه کریمه اهل بیت (س) چشم به گیتی گشود و سرانجام در ۳۰ مهر ۱۳۶۰ در جبهه بستان به شهادت رسید در گلزار شهدای شیخان قم به خاک سپرده شد.

در وصیت‌نامه شهید ابوالفضل آرونده آمده است:

«و لاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون»

بر محمد و آل محمد درود فرست و بهتر از آنچه عطا فرموده و به یکی از بندگانت داده‌ای امشب نیز به ما عطا فرما.

از نعمت‌هایی که به آن ادامه دهی و عطاهایی که هر دم آن را تجدید نمایی که دفع نمایی اندوه و شدتی که بر طرف سازی، دعایی که به اجابت رسانی، کار نیکی که از ما بپذیری، گناهی که از ما بپوشانی، تو بسیار ریز بینی و از آنچه بخواهیم آگاه می باشی و بر هر کاری که خواسته باشی قدرت داری.

بار خدایا به درگاه چه کسی دست به دعا شویم که از تو نزدیک‌تر باشد؛ و از چه کسی حاجت بخواهیم که از تو سریع‌تر اجابت نماید.

حضور پدر و مادر گرامی خود سلام می‌ رسانم و امیدوارم که در زندگی موفق و شادکام باشید و خدمت برادران و خواهران گرامی خود سلام می‌رسانم و حضور داماد عزیزمان سلام می‌رسانم.

حضور دوستان و آشنایان سلام می‌رسانم و از آنان می خواهم که اگر از طرف من توهینی به آنان شده و یا ظلمی به آنان کرده‌ام مرا عفو و از درگاه خداوند متعال برای من طلب عفو و مغفرت نمایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha