• چهارشنبه / ۱۴ دی ۱۴۰۱ / ۲۰:۳۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401101409341
  • خبرنگار : 50176

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ایران مطرح کرد:

ارائه ۶۳۰ خدمت توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

ارائه ۶۳۰ خدمت توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: خدمات قابل ارائه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با ثبت رقم جدید به ۶۳۰ خدمت رسیده است.

مجید کیان‌پور چهاردهم دی ماه در نشست شورای مدیران که با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران ستادی و استانی شرکت به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: خدمات قابل ارائه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با ثبت رقم جدید به ۶۳۰ خدمت رسیده است.

وی ادامه داد: هم اکنون سبد متنوعی از خدمات قابل عرضه در اختیار پیمانکاران و کارفرمایان پروژه‌های ملی و استانی در سراسر کشور قرار دارد که لازم است این اقدامات و فعالیت شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با زبان رسانه اطلاع‌رسانی شود.

کیان‌پور گفت: همه مدیران استانی برای ورود به بازارهای جدید، وصول مطالب و افزایش درآمد شرکت باید تلاش مضاعفی را انجام دهند چون از این مسیر می‌توان وضعیت معیشت همکاران را نیز بهبود داد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک افزود: حضور در بازارهای جدید با هدف ارتقاء کیفی و افزایش ایمنی و رضایت‌مندی مشتریان از خدمات منحصربفردی است که ارائه می‌شود و نباید دقت، رعایت استانداردهای داخلی و بین‌المللی فدای سرعت شود.

وی تصریح کرد: برای نشان دادن جایگاه واقعی شرکت باید از ابزار رسانه استفاده کرد و نسبت به تولید محتواهای فاخر به زبان ساده در پی توسعه کشور و امید آفرینی برای مردم باشیم.

کیان‌پور افزود: با توجه به افزایش توان شرکت در ارائه خدمات فنی و مهندسی و افزایش تنوع آزمایش‌های قابل ارائه مطابق نیاز کشور و همگام با فن‌آوری‌های روز دنیا این شرکت موفق شد ۷۰ مورد آزمایش دیگر را خدمات خود اضافه و هم‌اکنون با ۶۳۰ خدمت در خدمت عمران و آبادانی کشور باشد و این دستاوردها باید اطلاع‌رسانی شده و جزئیات آن در اختیار افکار عمومی قرار بگیرد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ادامه داد: آزمایشگاه‌های سراسر کشور باید از تمام ظرفیت خود برای ارائه خدمات به پروژه‌های عمرانی استفاده کرده و تلاش کنند و با بهره‌وری بیشتر به سمت دانش بنیان بودن حرکت کنیم.

وی بیان کرد: مدیران استانی سریعاً در سامانه آزمایشگاه همکار معاونت علمی ریاست جمهوری عضو شده و فعالیت خود را در جهت ارائه خدمت به شهروندان آغاز کنند.

کیان‌پور عنوان کرد: قانون جوانی جمعیت مهم بوده و مورد تأکید دولت سیزدهم است و باید به کلیه تکالیف مرتبط با این قانون به نحو مطلوب عمل کنیم.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در خصوص حاکمیتی شدن شرکت، گفت: اساسنامه شرکت در مجلس شورای اسلامی تصویب شده و تلاش ما بر این است که وضعیت شرکت از گروه دو به سه، شرکت‌های دولتی منتقل و حاکمیت شود و از لیست شرکت‌های در حال واگذاری خارج شویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha