• چهارشنبه / ۱۴ دی ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۰
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401101409111
  • خبرنگار : 50349

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم:

خدمات ۵۰۳ میلیارد تومانی کمیته امداد قم به متقاضیان در سفر ریاست جمهوری

خدمات ۵۰۳ میلیارد تومانی کمیته امداد قم به متقاضیان در سفر ریاست جمهوری

ایسنا/قم معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم خدمات ارائه شده به نیازمندان در جریان سفر ریاست جمهوری به قم را تشریح کرد.

محمد ابراهیم نعیمی، چهارشنبه چهاردهم دی ماه طی جلسه‌ای با اشاره به سیزدهمین سفر ریاست جمهوری در سال گذشته گفت: از مجموع ۱۵ هزار و ۲۱۷ نامه واصله، ۱۴ هزار و ۴۴۹ نامه که دارای آدرس و مشخصات صحیح و قابل رسیدگی بودند ثبت و پس از بررسی میدانی و تهیه گزارش به تمام آنها پاسخ داده شد.

وی با بیان اینکه بیشترین فراوانی درخواست‌های مردمی مشکلات مالی و معیشتی بوده است گفت: بیش از ۷۵ میلیارد تومان مساعدت نقدی بلاعوض به ۱۳ هزار و ۷۴۱ نفر از متقاضیان پرداخت شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم با بیان اینکه یکی از مهمترین اولویت‌های این نهاد، مسکن مددجویان است ادامه داد: این نهاد در سفر رئیس جمهور محترم، نسبت به ساخت، تأمین ودیعه، تعمیرات کلی و جزئی مسکن، بهسازی و کمک به لوله کشی گاز منازل مددجویان تحت حمایت خدمات قابل توجهی ارائه کرده است.

نعیمی از احداث ۶۸ واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر ۱۲.۵ میلیارد تومان برای مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: ۵۱۷ فقره تسهیلات مسکن نیز مجموعا به ارزش ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به مددجویان نیازمند متقاضی ودیعه مسکن پرداخت شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم، تعمیر و بهسازی کامل ۹۹۶ خانه و احداث ۳۵ حمام و سرویس بهداشتی برای منازل مددجویان تحت حمایت این نهاد را ضروری دانست و اظهار کرد: این تعمیرات کلی و جزئی مجموعا با اعتباری بالغ بر ۱۱.۵ میلیارد تومان از سال گذشته تاکنون انجام شده است.

نعیمی ادامه داد: ۳۹۳ دستگاه وسایل گرمایشی نیز با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان از مصوبات سفر رئیس جمهوری برای نیازمندان تأمین و به آنها تحویل شد.

وی پرداخت ۹ هزار و ۴۴۸ فقره وام کارگشایی به متقاضیان نیازمند را یادآور شد و تصریح کرد: این تسهیلات  مجموعا بالغ بر ۷۷ میلیارد تومان و با سرانه‌ی ۱۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه در زمینه تأمین کمک هزینه ازدواج زوج‌های نیازمند بیش از برنامه پیش بینی شده اقدام شده است گفت: در جریان مصوبات این سفر، دو هزار و ۳۰۷ زوج‌ نیازمند نیز از کمک هزینه ازدواج بهره‌مند شدند.

نعیمی توجه به اشتغال جوانان و متقاضیان جویای کار را در مصوبات سفر ریاست جمهوری خاطرنشان کرد و افزود: از سال گذشته تاکنون و از اعتبارات سفر ریاست محترم جمهور ۳۱۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال نیز به متقاضیان وام اشتغال و مستعدین جویای کار با اولویت زنان سرپرست خانوار پرداخت شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha