• چهارشنبه / ۱۴ دی ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401101408911
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

اجتماع بزرگ "سلیمانی‌ها" در کرمانشاه برگزار شد

اجتماع بزرگ "سلیمانی‌ها" در کرمانشاه برگزار شد

ایسنا/کرمانشاه اجتماع بزرگ "سلیمانی‌ها" در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کرمانشاه برگزار شد.

این اجتماع بزرگ، امروز(14 دی) با حضور اقشار مختلف مردم کرمانشاه، مقابل مسجد جامع برگزار و حاضرین با گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، اقدام آمریکا و همدستانش در ترور ناجوانمردانه این سردار شهید را محکوم کردند.

کرمانشاهیان امروز در هوایی سرد با حضور در این اجتماع بزرگ، در حالیکه تصاویری از شهید سلیمانی و پلاکاردهایی با مضمون "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسراییل"، "انقلاب اسلامی همچنان استوار" و ... در دست داشتند، بار دیگر با آرمان‌های شهید حاج قاسم سلیمانی تجدید میثاق کرده و بر خونخواهی او تاکید کردند.

دکتر حشمت الله قنبری از اساتید دانشگاه نیز در اجتماع بزرگ سلیمانی‌ها، از شهید سلیمانی بعنوان نامدارترین سرباز عصر معاصر نام برد و گفت: شهید سلیمانی تنها یک اسم نیست، بلکه یک فرهنگ، یک نظام تربیتی پویای خلاق و یک میراث ماندگار و فیض در جریان است.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی بنده خوب خدا بود که نظارت الهی را با عمق وجود باور کرده بود، عنوان کرد: در جامعه ایمانی همه باید به مانند شهید سلیمانی باشند.

قنبری با اشاره به این گفته حاج قاسم که "جمهوری اسلامی ایران حرم است"، افزود: امروز ایران اسلامی میلیون‌ها مدافع حرم دارد و تا آخرین نفس از نظام حراست خواهیم کرد و حسرت نابودی انقلاب را بر دل دشمنان خواهیم گذاشت.

وی  با بیان اینکه راه شهید سلیمانی را ادامه خواهیم داد،افزود: یقینا با وحدت کلمه و برادری و انسجام بین مردم و کار و تلاش کارگزاران نظام، کاستی‌ها و مشکلات را رفع خواهیم کرد و به سوی آینده‌ای درخشان خواهیم رفت.

قنبری با بیان اینکه شهید سلیمانی ما را به پیروی از ولایت فراخواند، عنوان کرد: امروز اعلام می کنیم که هرگز رهبری را تنها نخواهیم گذاشت و همه از زن و مرد با ایشان هستیم و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری تا آزادی قدس شریف و نابودی اسراییل خواهیم رفت.

وی با بیان اینکه آمریکا و هم پیمانانش بدانند که خون شهید سلیمانی بدون انتقام نخواهد ماند، گفت: آن سیلی که در پادگان عراق خوردید ادامه خواهد یافت و عاملین، آمرین و قاتلین شهید سلیمانی را به مجازات خواهیم رساند.

قنبری به ناآرامی‌های اخیر کشور هم اشاره کرد و گفت: دشمنان این انقلاب در خلوت خودشان برای پس از انقلاب نقشه می‌کشند و یک عده قلیل را ملت ایران معرفی می‌کنند، اما بدانند ملت ایران میلیون‌ها میلیون نفری هستند که در این سه ماه اخیر بارها با برگزاری اجتماع های چند میلیون نفری اعلام کردند که پای انقلاب ایستاده‌ایم و خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha