• سه‌شنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1401101308156
  • خبرنگار : 50189

استاد حوزه علمیه قم:

اساس مبانی فکری شهید سردار سلیمانی در وصیت نامه‌اش منعکس شده است

اساس مبانی فکری شهید سردار سلیمانی در وصیت نامه‌اش منعکس شده است

ایسنا/کرمان یک استاد حوزه علمیه قم گفت: اساس مبانی فکری سردارحاج قاسم سلیمانی در وصیت نامه‌اش منعکس شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین آقامیری، ظهر امروز 13 دی‌ماه در جمع راهپیمایان "راهیان مقاومت" به مناسبت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در کرمان خاطرنشان کرد: اگر کسی از حاج قاسم سلیمانی صحبت کند و نتیجه این صحبت باعث وحدت و امید در جامعه نشود حاج قاسم سلیمانی را نفهمیده است.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به وصیت نامه سردار دل‌ها و ابعاد مختلف آن، گفت: خواندن وصیتنامه سردار حاج قاسم سلیمانی می‌تواند انسان را در مسیر عاقبت بخیری قرار دهد.

وی اظهار کرد: اگر حاج قاسم سلیمانی را قبول دارید مبانی فکری او را در وصیتنامه‌ او مورد توجه قرار داده و به آن مبانی فکری عمل کنید. مبانی فکری ایشان به گونه ای بود که امروز سوری، یمنی و ... می‌گویند او از ما بود.

او به تشریح توصیه حاج قاسم به سیاسیون پرداخت و گفت: ایشان به سیاستمداران گفتند؛ افراد پاک دست و معتقد به خدمت رسانی مردم را به کار گیرید و مقابله با فساد و دوری از فساد را شیوه خود قرار دهید.

او با تبیین مبانی فکری حاج قاسم بیان کرد: حاج قاسم به بیان خاطرات و زدن تمثال آن در خیابان‌ها محدود نشود بلکه باید مبانی فکری ایشان در جامعه ترویج یابد. حاج قاسم، جمهوری اسلامی را حرم می‌دانستند و معتقد بودند که اگر دشمن این حرم را از بین ببرد اسلامی باقی نخواهد ماند.

آقا میری با یادآوری اتفاقات سال‌های گذشته و حضور داعش عنوان کرد: روزهای اولی که مردم داشتند متوجه می‌شدند که رزمندگان ما در سوریه حضور یافتند چند نفر از تریبون‌های خود از آنها دفاع نکردند و برخی‌ها آنها را مسخره می‌کردند آیا اینها را یادتان رفته است؟

این استاد حوزه علمیه قم افزود: دشمن حاج قاسم را ژنرال شکست ناپذیر دنیا لقب می‌دادند اما در همان زمانی که سردار سلیمانی در حال جنگیدن با داعش بود برخی ها بر علیه او چه می‌گفتند؟ اما او توجهی به این تخریب‌ها نکرد و طبق مبانی فکریش برای مردم و انقلابش ایستاد.

او در پایان تاکید کرد: وصیتنامه سردار دل‌ها، سند فکری حاج قاسم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha