• سه‌شنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۶
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1401101308053
  • خبرنگار : 50024

مدیر سینما هجرت کرج:

بازسازی سینما هجرت کرج به صرفه نیست

بازسازی سینما هجرت کرج به صرفه نیست

ایسنا/البرز مدیر سینما هجرت کرج گفت: برای حوزه هنری به عنوان متولی سینما هجرت دیگر به صرفه نیست که این مجموعه را بازسازی کند و طی توافقاتی با شورای شهر بنا شده زمینی در جهانشهر به حوزه هنری داده شود تا پردیسی سینمایی در آن احداث و به نوعی سینما هجرت به مکان جدیدی منتقل شود.

ابراهیم خلیل زاده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه طی چند ماه گذشته بخش عمده‌ای از مخاطبان سینما نه تنها در البرز بلکه در کل کشور ریزش کرده‌اند، اظهار کرد: وضعیت مراجعه مردم به سالن‌های سینما به گونه‌ای است که برخی به زحمت از پس هزینه‌ها و دخل و خرج مجموعه برمی‌آیند.

وی ادامه داد: سینما هجرت هم از این قاعده مستثنا نیست و به جز روزهای سه شنبه و پنجشنبه که مخاطب تا حدی افزایش می‌یابد، در سایر روزهای هفته بین ۶۰ تا ۷۰ نفر در روز بلیط تهیه می‌کنند.

وی با بیان اینکه امسال چند اتفاق مهم افتاد که باعث شد فروش سینما هجرت به شدت افت کند، گفت: اول اینکه این سینما به دلیل مجهز نبودن به سیستم اطفای حریق حدود ۱.۵ سال تعطیل شد و بعد از آن هم شاهد کاهش مراجعه مردم به سینماها به واسطه شرایط کشور بودیم.

خلیل زاده با بیان اینکه امسال سال خوبی برای سینماداران نیست، توضیح داد: امیدواریم وضعیت تغییر کند و چراغ سالن‌ها مجددا روشن شود.

مدیر سینما هجرت کرج در پاسخ به اینکه بالاخره مشخص شد چه تصمیمی برای این مجموعه گرفته شده، افزود: برای حوزه هنری به عنوان متولی این سینما دیگر به صرفه نیست که این مجموعه را بازسازی کند و طی توافقاتی با شورای شهر بنا شده زمینی در جهانشهر به حوزه هنری داده شود تا پردیسی سینمایی در آن احداث و به نوعی سینما هجرت به مکان جدیدی منتقل شود.

وی ابراز کرد: در شورای پنجم قول‌هایی مبنی بر بازگرداندن هویت این سینما با بازسازی و تغییر فضای اطراف آن داده شده بود ولی هیچ یک عملی نشد.

خلیل زاده توضیح داد: تنها اقدامی که در دوره گذشته صورت گرفت نصب ورق‌های آلومینیومی در بخش‌هایی از این سینما بود که نتیجه‌ای نداشت.

مدیر سینما هجرت کرج گفت: امیدواریم در این دوره از مدیریت شهری شاهد عزمی جدی برای تعیین تکلیف این سینما و ساخت پردیسی در شان شهروندان کرجی باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha