• دوشنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۱ / ۲۳:۲۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401101207570
  • خبرنگار : 50201

معاون رئیس جمهور:

شهدای تفحص شده پادزهر فتنه دشمنان شدند

شهدای تفحص شده پادزهر فتنه دشمنان شدند

ایسنا/مازندران معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: هرگاه توطئه دشمنان افزایش می‌یابد تعدادی از شهدای تفحص شده پیدا می‌شوند و پادزهر فتنه دشمنان و آبی بر آتش می‌شوند.

به گزارش ایسنا، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی شامگاه امشب در یادواره شهدای سرداران، امیران و ۴۷۰ شهید شهرستان نوشهر و سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در مصلای امام خمینی برگزار شد، هدف از برگزاری یادواره شهدا را ادامه دادن راه شهیدان دانست و اظهار کرد: این موضوع بارها در کلام حاج قاسم سلیمانی آمده است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا جانشان را فدای ملت کردند، پس یک ملت مدیون آنها است، افزود: رابطه ما با شهدا رابطه حق و تکلیفی است، آنها نسبت به مکتب به تکالیف خود عمل کردند زیرا بصیر بودند.

معاون رئیس جمهور، از شهدا به عنوان معجزه الهی یاد کرد و ادامه داد: شهدا سلامت دیگران را بر حفظ سلامت خود ترجیح دادند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، با بیان اینکه خداوند در وجود شهدا الگویی برای ما قرار داد، تصریح کرد: مرور مکتب و سبک زندگی شهدا دومین هدف در حضور در یادواره شهدا است.

قاضی‌زاده هاشمی از شهدا به عنوان الگوهای مجسم پیاده سازی دستورات خداوند در عصر حاضر یاد کرد و افزود: شهدا نه تنها راه خود را پیدا کردند بلکه ستاره آسمان ظلمانی تاریخ بشر امروز هستند.

وی با اظهار بر اینکه شهدا حاضر و ناظر بر ما هستند و از کشور محافظت می‌کنند، گفت: هرگاه توطئه دشمنان افزایش می‌یابد تعدادی از شهدای تفحص شده پیدا می‌شوند، پادزهر فتنه دشمنان شده و آبی بر آتش می‌شوند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار کرد: از آنجایی که دل مردم با شهداست، نگذاشتند که دشمنان به نتیجه برسند.

‌قاضی‌زاده هاشمی، گفت: امروز بعد از ۴۰ سال کشور به جایگاهی رسیده که در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و این ملت بزرگ به قله رفیعی که مستحق اوست خواهد رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha