• دوشنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۱ / ۱۶:۱۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401101207404
  • خبرنگار : 30188

اجاره موتور در کیش

اجاره موتور در کیش

برای گشتن در طول جزیره‌ی کیش، استفاده از هر وسیله ی نقلیه‌ای لذت خاص خود را دارد. اگر دلتان می‌خواهد علاوه بر اجاره‌ی دوچرخه در کیش از سایر وسایل نقلیه نیز استفاده کنید، ما این امکان را هم برای شما فراهم کرده‌ایم.

به گزارش ایسنا به نقل از کیش اسپید، استفاده از وسایل نقلیه‌ی سواری مثل موتور و دوچرخه نیز می‌تواند تجربه‌ای بسیار کم‌نظیر برای افرادی باشد که قرار است تعطیلات یا اوقات فراغت خود را در جزیره‌ی کیش سپری کنند. شما می‌توانید با استفاده از خدمات اجاره موتور در کیش، انواع موتورهای برقی را ببینید و یکی از انواع آن را برای مدت اقامت خود در جزیره کیش رزرو کنید. همچنین اگر اهل دوچرخه‌سواری هستید و مایلید صبح‌هایتان را با دوچرخه‌سواری در جزیره آغاز کنید، کیش آنلاین برای این نیاز شما نیز، خدمات قابل توجهی تدارک دیده است. اجاره دوچرخه برقی در کیش با استفاده از خدمات کیش آنلاین درست مانند اجاره‌ی ماشین در کیش قابل انجام است و به سادگی می‌توانید در روزهای اقامتتان صاحب یک دوچرخه‌ی زیبا شوید. بسیاری از کسانی که به جزیره‌ی کیش می‌آیند یکی از لذت‌بخش‌ترین بخش‌های سفرشان را دوچرخه‌سواری در جزیره زیر آفتاب طلایی خلیج فارس می‌دانند.

اجاره موتور برقی در کیش

یکی از بهترین گزینه‌ها برای گشت و گذار در جزیره، اجاره موتور در کیش می‌باشد. با اجاره موتور برقی در کیش می‌توانید گشت و گذار خود را با هیجان تجربه کنید. جزیره زیبای کیش با داشتن مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری فراوان‌، همواره توانسته مسافران و گردشگران زیادی را به خود جذب کند. اگر شما نیز قصد دارید به جزیره کیش سفر کنید و به فکر یک وسیله نقلیه برای گشت و گذار در این جزیره هستید، پیشنهاد ما اجاره موتور در کیش می‌باشد. امروز در کیش اسپید قصد داریم شما را با نحوه اجاره موتور در کیش آشنا کنیم، در ادامه با ما همراه باشید.

اجاره موتور در کیش

یکی از تفریحات لذت‌بخش و پر هیجان در جزیره موتور سواری می‌باشد، شما با اجاره موتور برقی در کیش می‌توانید هیجان و لذت سفر خود را دو چندان کنید. از مزیت‌های موتور برقی‌های موجود در جزیره کیش، که می‌توانید آنها را اجاره کنید، می‌توان به بی‌صدا بودن آن اشاره کنیم. همچنین آلایندگی برای محیط زیست ایجاد نمی‌کند.

اکثر موتورهای اجاره‌ای در کیش از نوع برقی هستند موتورهای بسیار زیبا و کوچک که می‌توانند تفریح مناسبی را برای شما در جزیره ایجاد کند همچنین برای هیجان بیشتر و مراجعه به قسمت‌هایی از جزیره کیش، که برای آفرود در نظر گرفته شده، می‌توانید انواع موتورهای قدرتمند چهار چرخ را نیز اجاره نمایید. در ادامه قصد داریم شما را با انواع موتورهای قابل اجاره در کیش آشنا کنیم.

برای اجاره موتور در کیش شما گزینه‌های مختلفی مانند موتور سه چرخ، موتور چهار چرخ، موتور برقی و اسکوتر برقی پیش رو دارید. از مدل‌های موتور قابل اجاره می‌توان به سوپرسکو، ماد ۲۲۰، اسکوتر، هیلتون و غیره اشاره کرد، که بیشترین محبوبیت را در بین مسافران و گردشگران دارند. همچنین موتورهای  وسپا در کیش قابل اجاره هستند که از موتورهای پرطرفدار و لاکچری به حساب می‌آید.

مدارک و شرایط مورد نیاز برای اجاره موتور در کیش

برای اجاره موتور در کیش شرایط و مدارک مورد نیاز است که در ادامه قصد داریم به آنها بپردازیم.

کارت شناسایی معتبر

برای اجاره موتور در کیش، می‌بایست کارت شناسایی معتبر به شرکت اجاره دهنده موتور ارائه دهید و بدون داشتن کارت شناسایی اجاره موتور در کیش میسر نمی‌باشد.

ارائه مبلغ ودیعه

جهت اجاره موتور در کیش می بایست مبلغی را به عنوان ودیعه به شرکت بپردازید که این مبلغ پس از تحویل موتور به شرکت، به شما بازگردانده می‌شود.

استفاده از کلاه ایمنی

بعد از اجاره موتور در کیش، برای سوار شدن موتور می.بایست لزوم از کلاه ایمنی استفاده کنید و موتور سواری بدون کلاه ایمنی در جزیره کیش ممنوع می‌باشد.

سایر نکات اجاره موتور در کیش

  • هنگام بروز تصادف احتمالی جبران خسارت بر عهده اجاره گیرنده می‌باشد
  • توجه به محدودیت‌های سرعت و عدم تجاوز از سرعت مجاز
  • از سمت راست برانید
  • به جاده های خارج از شهر وارد نشوید

اجاره موتور در کیش

مزایای اجاره موتور در کیش

موتورهای شارژی ضرری برای محیط زیست ندارد و بی صدا بودن آن، محبوبیت این موتورها را افزایش داده است. این مورد یکی از اصلی‌ترین مزایای استفاده از موتور شارژی به حساب می‌آید. بنابراین با اجاره موتور شارژی در کیش می‌توانید از این آلودگی صوتی جلوگیری کنید و در سکوت و آرامش از موتورسواری لذت ببرید.

یکی دیگر از مزایای اجاره موتور در کیش و استفاده از موتور برقی در کیش، امکان استفاده بانوان از این موتورها می‌باشد. با توجه به اینکه در بسیاری از شهرهای ایران موتورسواری برای خانم‌ها ممنوع می‌باشد و اجازه موتور سواری ندارند، اما در جزیره کیش بانوان می‌تواند از موتورهای شارژی استفاده کنند و از موتور سواری لذت ببرند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha