• دوشنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401101206864
  • خبرنگار : 30188

تازه‌های اجاره ماشین در کیش

تازه‌های اجاره ماشین در کیش

شاید تا به حال برای شما هم پیش آمده باشد که به سفر رفته و برای رفت آمد، گردش و تفریح به مشکل بر خورده باشید. نبود تاکسی و وسیله نقلیه، یکی از معضلات سفر بدون وسیله شخصی است.

به گزارش ایسنا به نقل از کیش آنلاین، آب‌وهوایی شهر مقصد، رفت‌وآمدهایی که به هر حال هر گردشگری در ساعت‌های مختلف شب و روز دارد، مکان‌هایی که می‌خواهد برود و یا حتی مسئله زمان که خیلی‌ها برایشان این موضوع، که از تایمی که دارند به بهترین نحو استفاده کنند و زمانشان هدر نرود؛ همه این‌ها می‌تواند باعث شود سفرتان آن طور که برنامه‌ریزی کرده‌اید پیش نرود البته در عصر حاضر دیگر جای نگرانی نیست، چرا که شما می‌توانید در هر مکان و هر زمان از شب و روز، هر وسیله‌ای که نیاز داشته باشید را به آسانی اجاره کنید. راه‌حلی که امروزه همه ما می‌توانیم به راحتی به آن دسترسی داشته باشیم و تقریبا همه ما به آن آشنا هستیم اجاره ماشین در کیش است.

کیش به عنوان یکی از مقاصد مهم و پر طرفدار گردشگری و با داشتن جاذبه‌های متنوع و دیدنی آن، تقریبا همیشه جزو چند انتخاب اول مقصد مسافران عزیز برای سفر است. جزیره زیبایی کیش با داشتن آب هوایی گرم و شرجی در فصول گرم‌ و آب و هوایی دلپذیر در فصول سرد سال، مکانی دوست داشتنی و دل انگیز برای سفر است؛ یکی از مشکلاتی که در فصول گردشگری، مسافران و گردشگران عزیز با آن مواجه هستند کمبود تاکسی در جزیره برای رفت و آمد است و این کمبود باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای مسافران عزیز می‌شود، کمبود زمان یا نرسیدن به برنامه‌ها طبق برنامه‌ریزی به علت تأخیر زمانی ناخواسته؛ البته، این را نیز نباید فراموش کنیم که تقریبا میزان ترافیک در جزیره کیش چیزی حدود صفر است؛ اما باز با این حال شاید شما دوست داشته باشید در ساعتی خاص به مکانی خاص بروید و هزینه‌های اضافی رفت و آمد زیاد باشد.

اجاره موتور در کیش

یکی از زیباترین جاذبه‌های توریستی ایران جزیره کیش است که هر ساله افراد زیادی را به سمت خود روانه می‌کند. این جزیره که در نزدیکی خط استوا قرار دارد، با نخل‌های سر به فلک کشیده، آسمان آبی، هوای پاک و خیابان‌های خلوت و زیبایش، بهترین مکان برای رانندگی موتور و ماشین است. در چند سال اخیر، چندین شرکت معتبر اقدام به اجاره موتور در کیش کرده تا این تجربه ناب را برای توریست‌ها رقم بزنند. به همین دلیل نگارش این مقاله را ضروری دیده‌ایم تا به هر سوالی که درباره موتورسواری در کیش دارید، پاسخ دهیم. قوانین و قیمت موتور برقی در کیش نیز در ادامه مطلب آمده است. پس با ما همراه باشید.

مزایای اجاره موتور در کیش

موتورسواری یک تفریح پرهیجان است که عاشقان سرعت را به وجد می‌آورد. گردشگرانی که به کیش مسافرت می‌کنند، به دلیل مسافت طولانی این جزیره، اغلب بدون اتومبیل شخصی بوده و برای گشت‌وگذار راحت‌تر، نیاز به وسیله نقلیه دارند. با اینکه اجاره ماشین نیز در کیش ممکن است، اما به دلیل قیمت‌های بالاتر آن، برای کسانی که سفر اقتصادی را ترجیح می‌دهند، اجاره موتور در کیش به‌صرفه‌تر بوده و مزایای بیشتری دارد.

اجاره قایق تفریحی در کیش

جزیره کیش از نظر انواع جاذبه بسیار غنی بوده و طیفی از لذت‌ها را افراد مسافری که به این جزیره پا می‌گذارند تجربه خواهند کرد. شاید یکی از اصلی‌ترین و بهترین فعالیت‌هایی که می‌توان در جزیره کیش داشت و اتقاقا به دلیل همین فعالیت‌ها هم محبوب شده است فعالیت‌های کشتی‌رانی و قایق‌رانی می‌باشد.

تازه‌های اجاره ماشین در کیش

هزینه اجاره قایق در کیش

برای اجاره قایق در کیش نمی‌توان یک قیمت کلی تعیین کرد. چرا که قیمت قایق ارتباط مستقیمی دارد به امکاناتی که قایق دارا می‌باشد. ولی این را بدانید که هزینه کردن تفریحی ارزش لذتی که تجربه می‌کنید را داراست. فرق است بین قایقی که بهترین مراسم‌های تفریحی را می‌توان در آن برگزار کرد با قایقی که دارای امکاناتی کمتر می‌باشد. شاید بتوان گفت که قیمت اجاره قایق در کیش از حوالی ۱.۵ میلیون تومان شروع می‌شود و هرچه امکانات قایق بیشتر می‌شود به این قیمت افزوده می‌شود.

سخن آخر

جزیره کیش را کسی نیست که به عنوان یکی از بهترین جزایرجنوب کشور ایران نشناسد. جذابیت‌های این جزیره به قدری بالاست که هرچه از آن بگوییم کم گفته‌ایم. به طوری که از تفریحات مختلف گرفته تا گشت‌و گذارهای تجاری و تفریحی و ... همه و همه برای یک مسافر که به این جزیره سفر می‌کند، فراهم است. به شما اطمینان می‌دهیم که بازدید از تمامی امکانات این جزیره نیاز به وقتی به مراتب بیشتر از یک هفته دارد. برای همین هنگامی که تصمیم به بازدید از این جزیره یا اجاره در کیش و ... گرفتید حتما مرخصی درست و حسابی برای خود بگیرید.

در بخشی از این مطلب درباره قیمت اجاره قایق در کیش پرداختیم. بسیاری از افراد شاید این‌طور تصور کنند که این قیمت بالاست. اما ارزش لذتش را واقعا دارد.

منبع:https://kish۱.ir/

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha