• یکشنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۱ / ۱۵:۲۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401101106489
  • خبرنگار : 50177

مدیرکل امور بانوان استانداری استان خبر داد:

برگزاری اولین جشنواره «بانوی تمدن‌ساز ایران اسلامی» در لرستان

برگزاری اولین جشنواره «بانوی تمدن‌ساز ایران اسلامی» در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل اموربانوان استانداری لرستان از برگزاری اولین جشنواره «بانوی تمدن‌ساز ایران اسلامی» در استان خبر داد.

فریبا ولی‌پوری عالم در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اولین جشنواره «بانوی تمدن‌ساز ایران اسلامی» در استان با هدف انتخاب زنان برتر در حوزه‌های مختلف اساتید حوزه و دانشگاه،  دانشجویان و طلاب، فرهنگیان، بانوان خانه‌دار، دانش‌آموزان،  بانوان عشایر و روستایی، کارآفرینان، بانوان شاغل و بانوان در حوزه هنر و موسیقی و رسانه در گروه سنی ۹ تا ۹۰ سال برگزار خواهد شد.

وی نقد سلبریتی‌سازی‌های انحرافی  مبتنی بر تفکر جنسی و مصرف‌گرایانه به زن،  الگو سازی صحیح از زن مسلمان ایرانی،  شناسایی بانوان برجسته و شاخص ایران اسلامی و استفاده از ظرفیت‌های آنان در ارائه الگوی بانوی تمدنساز ایرانی به جهان،  ایجاد گفتمان تمدن سازی میان بانوان کشورهای مسلمان و دیگر کشورها،  شاخص‌سازی و ارائه شاخص‌ها به مجامع علمی و دانشگاهی داخل و خارج از کشور، چاپ و نشر کتب حاصل از دستاوردهای جشنواره و غنی‌سازی منابع مطالعاتی حوزه بانوان در این خصوص و طراحی و اجرای دائمی سامانه جشنواره به منظور پل ارتباطی میان بانوان تمدن‌ساز اهداف این جشنواره عنوان کرد و افزود: مرحله نخست این جشنواره همزمان با ولادت باسعادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) و روز زن و مرحله دوم جشنواره، همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار می‌شود.

مدیرکل اموربانوان استانداری لرستان با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره، ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۱ است، گفت: این جشنواره با همکاری امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، دانشگاه‌ آیت‌الله‌العظمی‌بروجردی (ره) برگزار می‌شود و دانشگاه لرستان نیز همراه با چند سازمان دیگر، به عنوان حامی جشنواره، مشارکت و همیاری دارد.

ولی‌پوری عالم بیان کرد: هیات داوران به مدت سه روز به داوری افراد شرکت کننده در جشنواره خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه چاپ کتاب بر مبنای زندگی نامه زنان برتر این جشنواره انجام خواهد شد، عنوان کرد: علاقه‌مندان برای ارسال آثار خود می‌توانند به تارنمای جشنواره https://banuyetamadonsaz.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha