• یکشنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1401101106261
  • خبرنگار : 50228

یک پیشکسوت:

اشکش خودش را در چاه انداخت! / معیارها برای تغییرات در نفت چه بود؟

اشکش خودش را در چاه انداخت! / معیارها برای تغییرات در نفت چه بود؟

ایسنا/خوزستان پیشکسوت فوتبال با بیان این که هر بازی برای نفت مسجدسلیمان از این پس یک فینال است، گفت: هر امتیازی که این تیم از دست می دهد یک قدم بلند آن ها را به سمت سقوط نزدیک می کند.

مجید باقری نیا در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: نمی دانم چرا وقتی نفت مسجدسلیمان در پنج هفته حدود ۲۴ گل دریافت کرد، کسی حرفی نزد، هر چند آقایان در مسجدسلیمان اقدام به تغییرات در تیم و باشگاه زدند اما نمی دانم بر اساس چه مطالعه و چه فاکتورهایی دست به تغییرات زده شد.

وی بیان کرد: اگر قرار بود مهاجری برکنار شود چرا زودتر اقدام نکردند ضمن این که برای تعیین جانشین وی هم باید فاکتورهایی در نظر می گرفتند زیرا قرار است نفت از بحران خارج شود و کسی باید پای کار می آمد که تجربه این کار را داشته باشد. مقایسه ساده بین نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان نشان می دهد که آبادانی ها با آوردن تاوارس در سه هفته حداقل در شکل و رفتار بازی بسیار تغییر داشته اند اما هنوز در نفت مسجدسلیمان تغییری ندیده ایم.

این پیشکسوت فوتبال گفت: هم مهاجری و هم اشکش همکاران من هستند و به نظرم در رقم خوردن چنین نتایجی برای نفت، ایراد از این مربیان نبوده است و حتی معتقدم اشکش وقتی پذیرفت سرمربی نفت شود خود را در چاه انداخت زیرا این تیم بد بسته شده بود و بعد هم با حضور اشکش بلافاصله سه بازیکن تیم اخراج می شود و گلر تیم هم رباط صلیبی پاره کرده است. پس معلوم است که نفت از قبل هم ضعیف تر می شود. نیم فصل نزدیک است اما آیا مشکلات مالی نفت اجازه می دهد که بازیکن بگیرند.

وی افزود: روز گذشته با یکی از همکاران شاغل در لیگ برتر صحبت می کردم که می گفت با هیچ بازیکنی نمی توان وارد مذاکره شد زیرا صحبت از چند میلیارد دستمزد دارد و در چنین شرایطی جذب بازیکن برای تیم هایی مثل نفت مسجدسلیمان که مداوم از نداری می نالند، سخت است.

باقری نیا عنوان کرد: به نظر من هر بازی برای نفت از این پس یک فینال است و هر امتیازی که از دست می دهند یک قدم بلند آن ها را به سمت سقوط نزدیک می کند. آقای اشکش و بوستانی می توانند به نفت کمک کنند اما به تنهایی برای نجات نفت نمی توانند کاری کنند و مدیران باشگاه باید پای کار بیایند.

وی بیان کرد: نمی دانم ابوذر شجاعی به عنوان مدیرعامل باشگاه چقدر به این سیستم اشراف دارد و چگونه می تواند مشکلات تیم را را حل کند. آیا تیمی در کنار این مدیر هست که آسیب شناسی کند و در کنار کادرفنی باشد. نفت باید خیلی سریع در خود تغییر و تحول ایجاد کند و به نوعی این تیم برای بقا در لیگ برتر باید از نو ساخته شود زیرا این تیم در همه پست ها نیاز به ترمیم دارد و حداقل باید بتوانند هفت هشت بازیکن خوب جذب کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha