• چهارشنبه / ۷ دی ۱۴۰۱ / ۱۰:۴۱
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1401100703730

رایزنی برای بازگشایی موزه جانورشناسی کرج انجام می‌شود

رایزنی برای بازگشایی موزه جانورشناسی کرج انجام می‌شود

ایسنا/البرز سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز گفت: افتتاح موزه‌جانورشناسی طبق نظر کارشناسان با برخی محدودیت‌ها و در نظر گرفتن تعداد روزهای معدود در هفته مد نظر است و درصدد رایزنی با پردیس کشاورزی هستیم.

به گزارش ایسنا، یحیی دارایی اظهار کرد: با توجه به بازدید صورت گرفته از این مجموعه، این موزه یکی از بی‌نظیرترین و کامل‌ترین موزه‌های ایران از لحاظ جانورشناسی است و ایجاد چنین موزه‌ای کاری تخصصی است.

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز ادامه داد: از لحاظ کارشناسی برخی محدودیت‌ها برای رفت و آمد زیاد در این موزه وجود دارد که باید رعایت شود.

پایتخت، فرصت طلایی برای رونق گردشگری در البرز

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز همچنین با اشاره به اینکه استان از لحاظ طبیعی، تاریخی و فرهنگی دارای ظرفیت‌های بی‌بدیل است، گفت: ظرفیت جمعیتی تهران فرصت خوبی برای رونق گردشگری در البرز است.

دارایی اظهار کرد: البرز همزمان از جاذبه‌های منحصر به فرد طبیعی چون کوهستان، کویر، جاده زیبای کرج-چالوس و آثار تاریخی و فرهنگی برخوردار است. همچنین به عنوان گذرگاه، از جاده‌های مواصلاتی چون اتوبان تهران-قزوین  برخوردار است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز ادامه داد: البرز از طرفی به پایتخت نزدیک است که هم به عنوان تهدید و هم فرصت مطرح است. نزدیکی به امکانات و زیرساخت‌های مختلف پایتخت و ظرفیت جمعیت تهران فرصت‌های خوبی را برای گردشگری در البرز فراهم کرده است.

به گفته دارایی ظرفیت‌های گردشگری جمعیت تهران به تنهایی، می‌تواند باعث رونق گردشگری استان باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha