• دوشنبه / ۵ دی ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۴
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1401100502671
  • خبرنگار : 50291

فرمانده سپاه ورامین مطرح کرد:

مردم ورامین با مظاهر علنی فساد مانند گذشته با آگاهی هر چه تمام تر برخورد کنند

مردم ورامین با مظاهر علنی فساد مانند گذشته با آگاهی هر چه تمام تر برخورد کنند

ایسنا/تهران فرمانده سپاه شهرستان ورامین گفت: در جنگ ترکیبی دشمنان علیه نظام اسلامی از اصناف ورامینی نیز انتظار می رود که با مظاهر علنی فساد خصوصاً بحث حجاب مانند گذشته با آگاهی هر چه تمامتر برخورد کنند تا این فتنه نیز باعث یأس دشمنان از همراهی جریانات مختلف گردد.

به گزارش ایسنا ؛ مراسم شهادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت ایام الله هفته بصیرت به همت اتاق اصناف شهرستان ورامین صبح دوشنبه ۵ دی ماه در سالن جلسات اتاق اصناف شهرستان ورامین برگزار شد.
در این مراسم که با حضور رؤسای اتحادیه‌های اصناف ورامین برگزار شد، سرهنگ مهدی امینی فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) ورامین طی سخنانی خاطر نشان کرد: حضرت زهرا (س) در دفاع از ولی فقیه اقدامات ماندگاری را انجام داد که ما با مطالعه و الگوگیری از ایشان می‌توانیم سرباز خوبی در راه دفاع و حفظ ولایت فقیه باشیم.
وی با اشاره به ایام الله هفته بصیرت افزود: ما در سال ۸۸ اتفاقاتی را شاهد بودیم که اهداف دشمن را در براندازی نظام اسلامی مشهود بود ، هدف امام خمینی(ره) در ایجاد انقلاب اسلامی حذف نظام دو قطبی بود و دشمنان به همین دلیل از ابتدا مخالف نظام اسلامی بودند و رو به مخالفت آوردند و یکی از بزرگترین این اهداف ایجاد جنگ داخلی و هرج و مرج در داخل کشور بود.
امینی تجزیه طلبی را نقشه جدید دشمنان دانست و اظهار کرد: ما باید هوشیار باشیم و توطئه های دشمنان را ارزیابی کنیم و صحنه گردان اتفاقات رخ داده در کشور را بشناسیم ، آمریکا با ایجاد توطئه خاموش در کشورهای مخالف خود سعی در برافروزی آتش خشم مردم از جریانات مختلف درونی دارد و نمونه این حرکت طرح کلید واژه تقلب در انتخابات نتیجه مورد نظر خود را رقم می زنند تا هدف اصلی را ایجاد نمایند.
وی تاریخ ایران قبل از انقلاب اسلامی را تاریخی بدون بهره گیری از تصمیم گیری مردمی دانست و تصریح کرد: پس از وقوع انقلاب اسلامی مردم بر سرنوشت خودشان حاکم شدند و اگر ناکامی هایی را خصوصاً در بحث اقتصادی شاهد هستیم ، یکی بحث تحریم های بین المللی و دیگری که از همه مهمتر است سوء مدیریت است که نفوذی ها متأسفانه در برخی از دستگاه ها وجود دارند.
فرمانده سپاه ورامین اظهار کرد: در سال ۱۳۸۸ حق و باطل در هم آمیخته شد و قانون در این مواقع سرآمد است که فتنه گران و اربابان فتنه به آن اعتقاد نداشتند و با برجسته کردن کلمه تقلب در انتخابات به اهداف دشمنان در راه رسیدن به مقصد خود کمک کردند ، نقش رهبری معظم انقلاب در مدیریت و هدایت صحیح مسائل‌ سال ۸۸ بسیار حائز اهمیت بود و ایشان با سخنان خود در مقاطع مختلف و صبوری در آن جریان توانستند اهداف دشمنان را ناکام گذارند.
وی در خصوص جریانات رخ داده در چند ماه اخیر نیز بیان کرد: ایران اسلامی منافع نامشروع آمریکا و غرب در منطقه را به‌خطر انداخته است و نفوذ آنها را روز به روز کمتر کرده است و از این رو با ایجاد جنگ داخلی و القاء بحث تجزیه طلبی و بهره گیری از احساسات جوانان کم سن و سال خواستند مانند سال ۸۸ به هدف خود نزدیک شوند ، که عدم همراهی مردم بصیر این آتش را خاموش کرد.
امینی در پایان با اشاره به عدم همراهی مردم دیار ۱۵ خرداد در حوادث اخیر گفت: در جنگ ترکیبی دشمنان علیه نظام اسلامی مردم ورامین باز هم دشمنان را ناکام گذاشتند و از اصناف ورامینی نیز انتظار می رود که با مظاهر علنی فساد خصوصاً بحث حجاب مانند گذشته با آگاهی هر چه تمامتر برخورد کنند تا این فتنه نیز باعث یأس دشمنان از همراهی جریانات مختلف گردد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha