• سه‌شنبه / ۲۹ آذر ۱۴۰۱ / ۲۰:۱۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1401092920133
  • خبرنگار : 50189

معاون استاندار کرمان اعلام کرد

در حوادث اخیر کرمان کمترین خسارت را داشت/ پیگیری دیدار رهبری در ۱۷ دی ماه

در حوادث اخیر کرمان کمترین خسارت را داشت/ پیگیری دیدار رهبری در ۱۷ دی ماه

ایسنا/کرمان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: باوجود اینکه کرمان جزو چهار استانی که کانون تهدیدات امنیتی بود، اما استان در این اتفاقات کمترین خسارت را دید ضمن آنکه هیچ کشته‌ای نیز نداشته است.

رحمان جلالی شامگاه ۲۹ آذرماه در نشست هم‌اندیشی استاندار کرمان با اصحاب رسانه با تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای ایمنی زائران مراسم سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی می‌گوید: در حوزه امنیتی تمهیدات لازم اندیشیده شده و موکب‌ها نیز از لحاظ تهدیدات بیوتروریسم توجیه شده‌اند.

او بر لزوم تمرکززدایی برنامه‌های سالگرد شهادت سردار سلیمانی تاکید کرد و افزود: برنامه‌های سومین سالگرد شهرستان‌ها بزودی اعلام می‌شود و هر شهرستان یک برنامه ویژه برای سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خواهد داشت.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در ادامه می‌افزاید: برنامه‌های مختلفی در دهه مقاومت در سطح استان کرمان و نقاط مختلف شهرستان‌ها با حضور مداحان کشوری برگزار خواهد شد.

او ادامه می‌دهد: راهنمایانی برای حضور میهمانان خارجی گلزار شهدای کرمان در دهه مقاومت فعالیت خواهند داشت و درباره شهدای تشییع نیز ویژه برنامه‌هایی در این ایام برگزار می‌شود و عنوان برنامه برای این عزیزان نیز "شهدای حماسه ۱۷ دی‌ماه کرمان" است.

معاون استاندار کرمان می‌گوید: با توجه به اینکه روز ۱۷ دی‌ماه در مراسم تشییع شهید سلیمانی حماسه بزرگی در کرمان رقم خورد، پیگیر دیدار با مقام معظم رهبری در این روز هستیم.

طبق اعلام معاون استاندار کرمان، در هفته آینده دو رزمایش در راستایی اقدامات زیربنایی و امنیتی در کرمان قبل از مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.

وی در پایان گریزی به حوادث اخیر در کشور و استان کرمان زد و گفت: با وجود اینکه کرمان جزو چهار استانی که کانون تهدیدات امنیتی بود، اما استان در اتفاقات اخیر کمترین خسارت را دید ضمن آنکه هیچ کشته‌ای نیز نداشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha