• دوشنبه / ۲۸ آذر ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401092818956
  • منبع : نمایندگی مازندران

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران تاکید کرد:

لزوم توجه فرمانداران به وضعیت باغداران و مناطق آسیب‌پذیر شهرهای مازندران

لزوم توجه فرمانداران به وضعیت باغداران و مناطق آسیب‌پذیر شهرهای مازندران

ایسنا/مازندران معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با یادآوری مشکلات حاشیه نشینی، مناطق آسیب پذیر و وضعیت باغداران و برنج کاران در مناطق مختلف استان بر لزوم اهتمام فرمانداران برای پیگیری و ساماندهی آنها با همکاری مدیران دستگاه‌های مربوطه تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، روح‌الله سلگی امروز در همایش فرمانداران شرق استان در نکا، گفت: موضوع توسعه و پیشرفت دستور کار کلیدی دولت در مازندران است.

 وی با اشاره به اهمیت مقوله توسعه در مازندران یادآورشد: دغدغه مدیریت ارشد اجرایی مازندران کیفیت توسعه و راهبردهای اصولی طرح‌های پیشرفت در این استان است.

این مسئول سیاسی با تاکید بر تعمیق پیوند مدیران با مردم، افزود: ارتباط عمیق و گسترده با مردم راهبرد حکمرانی در نظام اسلامی محسوب می‌شود.

 سلگی، تقویت و پایداری حلقه‌های ارتباطی مدیران با مردم بویژه نسل آینده ساز را موجب تحکیم پایه‌های اقتدار و امنیت ملی دانست و افزود: ماموریت مهم مدیران و فرمانداران شناسایی راهکارهای تقویت امید و همبستگی ملی در کشور است.

 معاون استاندار مازندران با اشاره به فتنه اخیر در کشور، مردم را مهمترین سرمایه و پشتوانه نظام دانست و گفت: قاطبه ملت ایران با هوشمندی و بصیرت در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب دست رد به سینه معاندان زده و پروژه شوم دشمنان را ناکام گذاشتند.

 وی تصریح کرد: پروژه اصلی دشمن در فتنه اخیر جداسازی ملت از دولت بود که شکست خورد.

 معاون استاندار مازندران خاطرنشان کرد: حل مشکلات کشور در گرو همراهی و مشارکت فعالانه مردم و تلاش جهادی مدیران انقلابی است.

وی با یادآوری مشکلات حاشیه نشینی، مناطق آسیب پذیر و وضعیت باغداران و برنج کاران در مناطق مختلف مازندران بر لزوم اهتمام فرمانداران استان برای پیگیری و ساماندهی آنها با همکاری مدیران دستگاه‌های مربوطه تاکید کرد.

سلگی با اشاره به سوابق درخشان مردم مازندران در عرصه دین‌مداری و پیشتازی در حفظ ارزش‌های اسلامی و معرفتی، گفت: صیانت از فضای معنوی دیار علویان مسئولیت سترگ مدیران اجرایی است.

وی اظهار کرد: تمهید بستر سرمایه گذاری و اشتغال، حمایت از عاملان اقتصادی و تحول سیمای مازندران در عرصه پیشرفت باید سرلوحه کار فرمانداران باشد. معاون استاندار مازندران، افزود: جهت‌گیری برنامه‌های تحول مازندران در عرصه پیشرفت و توسعه مبتنی بر ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های قدرتمند این استان و خلق فرصت‌های پایدار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha