• چهارشنبه / ۲۳ آذر ۱۴۰۱ / ۱۹:۳۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1401092316043
  • منبع : شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی:

ضرورت برگزاری باشکوه مراسم ۲۲ بهمن امسال بیشتر احساس می‌شود

ضرورت برگزاری باشکوه مراسم ۲۲ بهمن امسال بیشتر احساس می‌شود

سیدنظام الدین موسوی گفت: حضور و انسجام مردمی می‌تواند سد مستحکمی در برابر جنگ ترکیبی و شناختی دشمن باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سید نظام الدین موسوی رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی در دومین جلسه این ستاد که با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو در محل دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  برگزار شد، با اشاره به اهمیت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب و راهپیمایی ۲۲‌ بهمن امسال گفت: با توجه به شرایط جامعه و جنگ پیچیده ترکیبی دشمن، ضرورت برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم ۲۲ بهمن امسال بیشتر احساس می‌شود.

وی افزود: دشمنان انقلاب، طی سه ماه گذشته، عملیات سنگین و پیچیده‌ای علیه ایران به راه انداخته‌اند و نقطه کانونی و مرکز ثقل این عملیات نیز جنگ ترکیبی و شناختی و همچنین تلاش برای ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب است.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دشمن برای مقابله با نظام و ملت ایران، با بهره‌گیری از مدل‌ها و روش‌های مختلف، عقبه مردمی نظام و انقلاب را هدف گرفته و می‌خواهد مردم را از نظام جدا کند.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: یکی از راهکارهای مؤثر برای مقابله با این جنگ، حفظ حضور مردم در صحنه است و نقطه اوج و جلوه این حضور در جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب متبلور می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط، ضرورت تلاش برای حفظ انسجام و تدارک الگوها، شیوه‌های نوین و ایده‌های جدید برای برگزاری این مراسم باشکوه بیش از پیش احساس می‌شود و تمامی دستگاه‌های عضو می‌بایست نسبت به این مهم اهتمام ویژه‌ای را بعمل آوردند.

موسوی تاکید کرد: حضور و انسجام مردمی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن می‌تواند سد مستحکمی در برابر جنگ ترکیبی و شناختی دشمن باشد.

وی با بیان این که راهپیمایی ۲۲ بهمن و برنامه‌های دهه‌ فجر، یک اقدام سراسری و ملی است، گفت: ضروری است، این برنامه‌ها با حضور و مشارکت همه مردم در اقصی نقاط کشور، در تمامی شهرها و روستاها برگزار شود، بنابراین ستادهای دهه فجر در همه نقاط کشور باید برنامه‌های شاخص و متناسب با مخاطب خود داشته باشند.

رئیس ستاد مرکزی دهه ی فجر انقلاب اسلامی با اشاره به ضرورت و اهمیت رویکرد تبیینی در برنامه‌های دهه فجرگفت: ایام دهه فجر فرصت خوبی برای تولید و ارائه مباحث تبیینی بوده که باید به صورت مردمی و برای اقشار مختلف جامعه، جذابیت داشته باشد.

وی با بیان اینکه شعار محوری و عناوین روزهای دهه فجر انقلاب اسلامی در جلسه هیأت اندیشه‌ورز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دست بررسی است و به محض تأیید نماینده محترم ولی فقیه و ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در جلسات آینده این ستاد اعلام می‌شود، تاکید کرد: در این ۱۰ روز و متناسب با این ایام می‌بایست، نهضت سخنرانی با محوریت جهاد تبیین در مناطق مختلف کشور برنامه‌ریزی و اجرایی گردد.

در ادامه جلسه هر یک از اعضای حاضر گزارشی از برنامه‌های دستگاه زیر مجموعه خود به مناسبت دهه فجر را ارائه کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha