• چهارشنبه / ۲۳ آذر ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1401092315569
  • خبرنگار : 50291

گزارشی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی و صنعتی در ورامین، قرچک و پیشوا

گزارشی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی و صنعتی در ورامین، قرچک و پیشوا
عکس تزیینی است

ایسنا/تهران نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا مهمترین پروژه‌های عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی و ورزشی را تشریح کرد.

حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایسنا ؛ مهمترین پیگیری های ۳۰ ماهه خود را در حوزه های عمرانی ، اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی و ورزشی را اعلام کرد.

نوش آبادی تصریح کرد: تبدیل قطار حومه‌ای به مترو و صدور دستور رئیس جمهور برای انتقال سریع پروژه از راه آهن به شرکت متروی تهران و اجرای خط متروی تهران به پیشوا و اختصاص صدها میلیارد اعتبار طی سال های گذشته خصوصا اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری ، دستاورد مهمی است که نتیجه هماهنگی و همکاری های مجلس و دولت می باشد.

نماینده مردم ورامین افزود: شروع ساخت بیمارستان پیشوا پس از یازده سال توقف و ساخت بیمارستان جایگزین شهید مفتح ورامین با دویست تخت بستری و تصویب طرح توسعه بیمارستان شهید ستاری قرچک و تجهیز بیمارستان های قرچک و ورامین به دستگاه های سی‌تی‌اسکن و اکسیژن ساز از جمله پیگیری‌های  ۵/۲ سال گذشته محسوب می شود.

نوش آبادی سرعت دادن به پروژه خط انتقال پساب تهران به دشت ورامین برای تامین آب زراعی و افزایش حقابه شرب شهرهای ورامین ، پیشوا و قرچک از سدماملو ، توسعه شهرک های صنعتی قرچک ، پیشوا و سالاریه ورامین ، و بسترسازی بیست هزار شغل در این شهرک ها و همچنین تصویب شهرک صنعتی شهید ملاآقایی جوادآباد و شهرک صنعتی خیرآباد و شهرک جدید کارا در قرچک ، نویدبخش جهش تولید و افزایش سهم اشتغال در دیار پانزده خرداد خواهد بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: پیگیری اتمام پروژه‌های ورزشی خصوصاً استادیوم ورزشی پیشوا و قرچک و بازسازی استادیوم تختی ورامین و تعمیرات و بازسازی سالن های ورزشی و پیگیری ساخت خانه جوان در ورامین و احداث پردیس سینمایی در قرچک ، از جمله پروژه هایی است که در حوزه فرهنگی و ورزشی پیگیری شده است.

نماینده مردم ورامین ، پیشوا و قرچک در حوزه راه و مسکن گفت: اجرای پروژه اتصال ورامین به آران بیدگل کاشان و طرح آزاد راه شهید شوشتری که دیار پانزده خرداد را به شرق استان تهران (رودهن) متصل می کند و همچنین موافقت و اختصاص یک صد میلیارد تومان برای احداث کمربندی قلعه نو را از جمله اقدامات پیگیری شده در دو سال و نیم سال گذشته دانست.

نوش‌آبادی در بعد نظارتی ، تذکر به ۱۵ وزیر و طرح سئوال از وزیر راه و شهرسازی در خصوص تعلل در اجرای زیر گذرهای راه آهن و تبدیل  پروژه قطار حومه ای به مترو و دعوت از ۱۲ وزیر و هماهنگی سفر آنان به شهرستان های ورامین ، پیشوا ، قرچک و جوادآباد و سفر رئیس قوه مقننه  به ورامین ، پیشوا و قرچک ؛ سفر رئیس قوه قضائیه برای بررسی و نظارت بر مسائل قضایی و در راس سفر مقامات عالیه کشور ، سفر مهم و تاریخی رئیس جمهور به سه شهرستان ، از جمله مواردی است که در حوزه نظارتی در طول ۳۰ ماه گذشته پیگیری و انجام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha