• سه‌شنبه / ۲۲ آذر ۱۴۰۱ / ۱۱:۰۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401092214704
  • خبرنگار : 30188

راهنمای کامل برای خرید یونیت دندانپزشکی

راهنمای کامل برای خرید یونیت دندانپزشکی

امروزه در صنعت دندانپزشکی تجهیزات مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد که مهمترین آن‌ها یونیت است. در واقع پزشک به کمک یونیت می‌تواند تسلط بهتری روی بیمار داشته باشد و کار درمان را به خوبی انجام دهد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت کادنت، در اینجا ما به صورت مجزا به انواع مختلف یونیت و همچنین کاربردهای آن اشاره خواهیم کرد تا شناخت شما از این تجهیزات بیشتر شود.

یونیت دندانپزشکی چیست؟

یونیت همان صندلی دندانپزشکی است که از اجزای مختلفی تشکیل می‌شود. این صندلی دارای قابلیت‌های مختلفی است و پزشک می‌تواند به صورت همزمان از این امکانات استفاده کند. یونیت‌ها در طرح و رنگ‌های متنوع طراحی و ساخته می‌شوند. قلب هر مطب دندانپزشکی یونیت است؛ به همین دلیل اگر یونیت دچار مشکل شود کار مطب یا کلینیک مختل می‌گردد. چراغی که روی تمام یونیت‌ها تعبیه شده می‌تواند دید بهتری را برای پزشک ایجاد کند.

تمام یونیت‌ها دارای پایه هستند و می‌توان به کمک آن قسمت‌های مختلف صندلی را تغییر داد. ساخت یونیت به صورت کاملا استاندارد باعث شده تا نرم و راحت باشد و به ستون فقرات فشاری وارد نکند. یونیت‌ها در تمام مراکز درمانی کوچک و بزرگ بکارگیری می‌شوند تا کار درمان با کیفیت و سرعت بیشتری انجام شود. این صندلی‌ها دارای ورودی آب و هوا و خروجی فاضلاب هستند و می‌توانند شرایط بهتری را برای درمان لثه و دندان فراهم سازند.

انواع یونیت دندانپزشکی

یونیت دندانپزشکی در سایز و مدل‌های مختلف متناسب با نیاز و سلیقه مصرف‌کنندگان طراحی می‌شود. در مراکز درمانی کوچک بیشتر از یونیت‌های سبک و کوچک استفاده می‌کنند؛ چون فضای کمتری را اشغال می‌کند. از نظر ساختار اصلی یونیت‌ها به ۲ دسته کلی تقسیم می‌شوند:

  1. یونیت‌هایی با شلنگ از بالا
  2. یونیت‌هایی با شلنگ از پایین

یونیت‌های شلنگ از پایین امروز کاربردی‌تر هستند و پزشک می‌تواند به راحتی برای مدت طولانی از آن‌ها استفاده کند. یونیت‌ها به صورت ثابت و متحرک قابل نصب هستند و شما می‌توانید مدل‌های متحرک را به آسانی جابجا کنید. اما نمونه‌های ثابت همیشه در جای خود باقی می‌مانند چون به کف زمین متصل می‌شوند. صندلی‌های دندانپزشکی از نظر کاربرد هم نمونه‌های مختلفی دارند که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • یونیت عمومی
  • یونیت کودکان
  • یونیت جراحی

قیمت یونیت دندانپزشکی

کاربرد یونیت دندانپزشکی

اصلی‌ترین کاربرد یونیت دندانپزشکی درمان ناراحتی‌های لثه و دندان و همچنین انجام جراحی‌های سرپایی است. پزشک برای معاینه و کشیدن دندان هم از یونیت استفاده می‌کند. به طور کلی یونیت باعث می‌شود تا پزشک تسلط و دید بهتری روی بیمار داشته باشد. برای جراحی دندان عقل پزشک پشتی یونیک را تنظیم می‌کند تا بتواند کار جراحی دندان عقل را با دقت بیشتری انجام دهد. این صندلی ابزارهای لازم برای ترمیم دندان را هم داراست.

وجود ورودی آب و هوا و خروجی فاضلاب سبب خواهد شد تا آب درون دهان بیمار توسط ساکشن به خوبی کنترل شود. تسلط و آسایش و همچنین کیفیت کار پزشک تنها به مناسب بودن نوع یونیت بستگی دارد. از دیگر کاربردهای این صندلی می‌توان به انجام کارهای ارتودنسی و دندان مصنوعی اشاره کرد.

قیمت یونیت دندانپزشکی

 قیمت یونیت دندانپزشکی در بازار به عوامل مختلفی بستگی دارد که هر کدام به نوعی در تعیین قیمت نقش دارند. یونیت‌هایی که با جنس عالی و کیفیت درجه یک به بازار عرضه می‌شوند قطعا قیمت بالاتری دارند. مارک‌های معتبر و کاربردی همیشه ارزش بیشتری دارند و به دلیل عملکرد بهتر هم مورد استقبال قرار می‌گیرند. به دلیل تورم و شرایط حاکم بر بازار قیمت یونیت هم مدام در حال نوسان است و نرخ ثابتی ندارد.

در سایت کادنت ( kadent.ir ) شما می‌توانید قیمت‌های بروز را مشاهده و مقایسه کنید و خریدی اقتصادی داشته باشید. نحوه و میزان خرید و فروش هم می‌تواند در قیمت‌گذاری موثر باشد. فروش با حجم بالا همیشه با تخفیفات خوبی همراه است و می‌تواند برای مشتری صرفه اقتصادی داشته باشد. قیمت یونیت دندانپزشکی در بازارهای داخلی به نسبت خارجی مناسب‌تر است به همین دلیل بازار پر رونقی دارد.

خرید یونیت دندانپزشکی

خرید یونیت دندانپزشکی از کادنت

کیفیت خوب و قیمت مناسب یونیت دندانپزشکی در سایت کادنت ( https://kadent.ir ) رقابت را برای خرید این صندلی کاربردی بیشتر کرده است. این مجموعه برای رفاه حال مشتریان شرایط خوبی را پیش‌روی آن‌ها قرار داده است. افرادی که شرایط و زمان خرید حضوری را ندارند می‌توانند به صورت آنلاین و با مراجعه به سایت کادنت به راحتی سفارش خود را به ثبت برسانند و از خریدی مطمئن نهایت استفاده را ببرند.

صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها مهمترین مزیت خرید اینترنتی است و باعث شده تا همه از این روش استقبال کنند. در سایت کادنت تنوع محصولات زیاد بوده از این رو شما با گزینه‌های بیشتری روبرو هستید و می‌توانید متناسب با نیاز و بودجه خود خرید را انجام دهید. مشتری‌ها در سایت می‌توانند در تمام یونیت‌ها را مشاهده و مقایسه و بهترین را خریداری کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha