• جمعه / ۱۸ آذر ۱۴۰۱ / ۱۹:۴۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401091812048
  • خبرنگار : 50477

نماینده شرق گلستان در مجلس:

برخی خدمات دولت سیزدهم کم‌نظیر است/ ۶ ساعت قطعی آب کلاله را چاره کنیم

برخی خدمات دولت سیزدهم کم‌نظیر است/ ۶ ساعت قطعی آب کلاله را چاره کنیم

ایسنا/گلستان نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قبل از فشار برای عدم کشت شالی باید فرهنگ‌سازی و ترویج الگوی کشت جدید در دستور کار قرار بگیرد.

دکتر رضا آریان پور عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کلاله که به صورت مشترک با شورای اداری استان در کلاله برگزار شد با اشاره به اینکه حضور استاندار در میان مردم و در شهرستان ها موجب امیدآفرینی در توده مردم می شود، اظهار کرد: این حضورها موجب نقش برآب شدن نقشه های دشمن می شود.

وی با بیان اینکه موضوع حاد ما امروز مساله تنش آبی در سطح شهرستان کلاله است، افزود: در حال حاضر و در فصل پاییز مردم شهر کلاله بیش از ۶ ساعت قطعی آب را تجربه می کنند.

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مساله فرودگاه و بهانه های عدم بهره از ظرفیت آن باید به سرعت رفع شود، ادامه داد: مساله بعدی موضوع اراضی شیب دار شهرستان است که باید برای آن تصمیم گیری جدی شود.

آریان پور از فقدان نعمت گاز در برخی روستاها از جمله محور "خالدنبی" و روستاهای طرح کوچ خبر داد و گفت: ما نیاز به یک برنامه از سوی مدیران کل استانی هستیم‌ تا به ما یک تاریخ برای حل مشکلات به صورت فاز به فاز اعلام کنند.

وی با مطالبه استقرار بنیاد مستضعفان در شهرستان کلاله به صورت یک اداره مستقل، تصریح کرد: نیازمند حضور دائم این نهاد در شهرستان هستیم‌تا بتوانیم‌ اقدامات توسعه ای را با محوریت این نهاد اجرایی کنیم.

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از طرح مباحثی مبنی بر ممنوعیت کشت شالی بدون ارائه الگوی جدید کشت، خاطرنشان کرد: ابتدا باید جهادکشاورزی الگوی کشت جایگزین را در سطح شهرستان و استان فرهنگ‌سازی کند تا پس از آن بتوانیم بر ممنوعیت کشت شالی تاکید کنیم.

آریان پور با تقدیر از تلاشهای دولت و مدیران ارشد استان گلستان در رسیدگی به مشکلات مردم، گفت: انصافا برخی از خدمات این دولت کم نظیر و تاریخی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha