• چهارشنبه / ۹ آذر ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401090906102
  • خبرنگار : 50471

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

ساخت ۷۱ واحد مسکونی برای محرومان نهاوند

ساخت ۷۱ واحد مسکونی برای محرومان نهاوند

ایسنا/همدان فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از ساخت ۷۱ واحد مسکونی برای محرومان توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) و سپاه ناحیه نهاوند خبر داد.

سرهنگ علی مختاری اظهار کرد: سپاه ناحیه نهاوند در راستای محرومیت‌زدایی اقدام به ساخت منازل مسکونی برای افراد نیازمند می‌کند که توسط گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی احداث می‌شوند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سپاه نهاوند، وی افزود: در دو سال گذشته هشت واحد مسکن برای محرومان شهرستان توسط سپاه ناحیه نهاوند ساخته شده و در اختیار آنها قرار گرفته است.

مختاری تصریح کرد: همچنین گروه‌های جهادی شهرستان بیش از ۵۰ واحد مسکونی را در مناطق مختلف شهرستان که مربوط به محرومان تحت پوشش نهادهای حمایتی بوده‌اند، مرمت و تعمیر کرده‌اند.

وی ادامه داد: امسال نیز ساخت ۱۵ واحد با مشارکت کمیته امداد و بنیاد مسکن را در برنامه داریم و تمام تلاش ما این است که تا پایان سال ساخت این واحدها به اتمام برسد و تحویل داده شود.

فرمانده سپاه نهاوند تأکید کرد: بسیجیان در عرصه‌های مختلف و در همه کارهای عمرانی حضور فعال دارند و اردوهای جهادی نیز تا پایان سال ادامه خواهد داشت که یکی از این عرصه‌ها ساخت مسکن برای محرومان است.

رئیس کمیته امداد شهرستان نهاوند نیز در این زمینه گفت: ۱۳۸ خانوار در سطح شهرستان شناسایی شده‌اند که یا مسکن ندارند یا منازل آنها نیاز به نوسازی و بهسازی دارد.

محمد مرادی اضافه کرد: براساس تفاهمی که با اداره کل شده است ساخت تعداد ۵۶ واحد سهمیه به شهرستان داده شده که این ۵۶ واحد ساخته و در اختیار محرومان شهرستان قرار می‌گیرد. 

وی تأکید کرد: بر این اساس و برای ساخت‌ این واحدهای مسکونی مبلغ ۶۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض به این عزیزان پرداخت می‌شود و مبلغ ۵۰ میلیون تومان هم به صورت وام قرض‌الحسنه به آنها پرداخت می‌شود.

مرادی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین توسط بنیاد مسکن شهرستان نیز مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به آنها پرداخت می‌شود و سعی داریم تا پایان سال این ۵۶ واحد را به صاحبان‌شان تحویل دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha