• سه‌شنبه / ۸ آذر ۱۴۰۱ / ۱۱:۰۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401090804952
  • منبع : نمایندگی سمنان

درخشش"نقطه صفر مرزی" و "قصیده زنجیر" در سیزدهمین جشنواره استان سمنان

 درخشش"نقطه صفر مرزی" و "قصیده زنجیر" در سیزدهمین جشنواره استان سمنان

ایسنا/سمنان سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان با شناخت برترین‌ها، در تالار بهمن مجتمع فرهنگی و هنری مهر شاهرود به کار خود پایان داد

این جشنواره با شرکت گروه‌های تئاتر شهرستان‌های استان سمنان و حضور مسئولین استانی و شهرستانی به‌صورت غیرمتمرکز در بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی در تالار بهمن مجتمع فرهنگی و هنری مهر شاهرود برگزار شد.

جواد رفعیان از داوران این جشنواره ۸آذرماه در آیین اختتامیه ضمن معرفی برترین‌ها اظهار کرد: بر اساس رای هیئت داوران سیزدهمین جشنواره تئاتر استان سمنان در بخش صحنه ای نمایش "نقطه صفر مرزی" به کارگردانی محمدرضا عبادیانی اول و نمایش "قصیده زنجیر" به کارگردانی مهدی بانی از شهرستان شاهرود در رتبه دوم قرار گرفت.

داور سیزدهمین جشنواره تئاتر استان سمنان خاطرنشان کرد: در بخش خیابانی نمایش "اسفندیار هم آری" به کارگردانی حسام خلیل نژاد از شهرستان دامغان به مرحله کشوری جشنواره تئاتر بسیج راه یافت.

رفعیان با معرفی بازیگران برگزیده مرد و زن سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان گفت: در این بخش رضا قاسم پور عطایی به عنوان بازیگر اول مرد و زهرا لطفی به عنوان بازیگر زن برگزیده از نمایش "نقطه صفر مرزی" انتخاب شدند.

داور سیزدهمین جشنواره تئاتر استان سمنان ادامه داد: باتوجه به فضای کنونی جامعه لزوم ایجاد نشاط، امید بخشی و بصیرت از مهمترین رسالت‌های هنرمندان است.
وی در همین راستا یادآوری کرد: توجه به آثار ارسالی به سیزدهمین جشنواره تئاتر استان و نیازهای جامعه امروز، امیدآفرین و شادی آور در راس انتخاب اثرها بوده است.

وی با تاکید بر آموزش صحیح و اصولی تئاتر به علاقمندان و بازیگران جدیدالورود به عرصه نمایش افزود: جشنواره‌ها باعث افزایش دانش و بهره مندی هنرمندان از این مراسمات می‌شود.

به گزارش ایسنا-علیرضا فلاح، مصطفی باقرآبادی و جواد رفیعیان داوری آثار در این جشنواره را بر عهده داشتند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha