• چهارشنبه / ۲ آذر ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401090201111
  • منبع : نمایندگی سمنان

یک مسئول در دانشگاه‌های سمنان تاکید کرد:

ضرورت طراحی برنامه‌هایی متناسب با ذائقه دانشجویان

ضرورت طراحی برنامه‌هایی متناسب با ذائقه دانشجویان

ایسنا/سمنان رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان سمنان بر ضرورت طراحی برنامه‌هایی متناسب با ذائقه دانشجویان در فاصله مانده تا روز دانشجو تاکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا کهساری در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان اظهار کرد: مسوولان دانشگاه‌ها در فرصت باقیمانده تا ۱۶ آذر، خود را برای اجرای برنامه‌های موثر که هم به نیازهای اعتقادی و هم به نیازهای روز دانشجو پاسخگو باشد، آماده کنند.
رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان با بیان اینکه نباید دانشگاه‌ را برای فعالیت خالی کرد تا دیگران برای آن برنامه‌ریزی کنند افزود: در اجرای برنامه‌ها هم باید به بعد نشط‌آور بودن برنامه‌ها و هم به جنبه‌های اعتقادی توجه ویژه کرد.
وی با بیان اینکه ۱۶ آذر روز مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: باید با تاکید بر مبارزه با استکبار اصالت این روز را حفظ کرد.
رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان با بیان اینکه اجرای برنامه‌های اعتقادی بنیادین وظیفه ذاتی این نهاد است، تصریح کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بیش از چهار دهه گذشته نیز یکی از مهمترین وظایف فعلی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها است.
حجت‌الاسلام والمسلمین کهساری بر لزوم پاسخگویی به شبهات دانشجویان تاکید و خاطرنشان کرد: در برگزاری برنامه‌های این ایام باید به جنبه اقناع‌سازی آن توجه شود.
وی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها را متولی امور مذهبی و فرهنگی برشمرد و گفت: یکی دیگر از مامویت‌های این نهاد، ایفای نقش واسط بین جامعه دانشگاهی و مسوولان و خصوصا رهبری معظم انقلاب است.
رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان با بیان اینکه این نهاد بودجه آنچنانی برای اجرای برنامه‌ها ندارد افزود: یکی از مشکلات نهاد، کمبود نیروی انسانی است به طوری که تعداد مجموعه نیروها در دانشگاه‌های بزرگ چهار و در دانشگاه‌های کوچکتر سه نفر است و این در حالی است که نهاد مسوولیت‌های ستنگینی بر دوش دارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین کهساری با تقدیر از فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی جهاددانشگاهی استان از آمادگی نهاد نمایندگی برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های این نهاد در استان خبر داد و گفت: آمادگی داریم که در این ارتباط تفاهمنامه‌ای با جهاددانشگاهی استان امضا کنیم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha