• سه‌شنبه / ۱ آذر ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401090100372
  • منبع : نمایندگی اردبیل

طرح دکو سنتر در اردبیل اجرایی می شود

طرح دکو سنتر در اردبیل اجرایی می شود

ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل از اجرایی شدن طرح دکو سنتر (طرح تجاری و مسکونی) با ۱۳ هزار میلیارد ریال اعتبار در اردبیل خبرداد.

محمود صفری یکم آذر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح مشارکتی دکوسنتر اردبیل با شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب پس از هفت سال با تغییر کاربری جدید خود از بازار مبل به پروژه تجاری - مسکونی در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر به تصویب رسید.

وی افزود: مقرر شد تا این طرح به صورت تجاری و مسکونی در قالب ۲ برج ۱۸ طبقه در ورودی شهر اردبیل از سمت خلخال اجرایی شود. این در حالی است که در شهرک صنعتی شماره یک اردبیل بازار مبل و تولید این محصول در حال فعالیت است.

وی با بیان اینکه طرح‌های احداثی از محل درآمدهای مالیاتی به شهروندان معرفی می‌شود، اضافه کرد: با معرفی این طرح‌ها، شهروندان آثار مالیات پرداختی خود را در شهر لمس می‌کنند.

صفری همچنین اجرایی شدن طرح بازار آهن‌فروشان، ساماندهی رودخانه‌های بالیخلوچای و نوران‌چای، فسخ قرارداد طرح تیراژه و تعیین تکلیف آن، نوسازی و بهسازی سرویس‌های بهداشتی و تامین روشنایی پل‌های ارجستان و گلمغان و ترمیم ۲ کیلومتر از مسیر چمن مصنوعی دریاچه شورابیل از جمله اقدامات شهرداری اردبیل در یک سال گذشته اعلام کرد.

شهردار اردبیل همچنین در ادامه با اشاره به آماده‌سازی شهر اردبیل برای برگزاری رویداد اردبیل ۲۰۲۳ خاطرنشان کرد: اهمیت رویداد اردبیل ۲۰۲۳ قابل چشم‌پوشی نیست و نیاز است که همه برای برگزاری این رویداد و بهره‌برداری مطلوب از آن آماده شوند.

به گفته وی، منطقه نمونه گردشگری شورابیل برای برگزاری برنامه‌های مختلف در رویداد اردبیل ۲۰۲۳ آماده است به طوری که سرویس‌های بهداشتی عمومی شهر اردبیل یکی دیگر از نیازهای اساسی برای میزبانی از مسافران است که در این راستا اکثر سرویس‌های عمومی ساماندهی شده‌اند و مابقی نیز تا شروع رویداد آماده می‌شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha