• یکشنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۵
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1401082919847
  • خبرنگار : 50286

ایسنا گزارش می دهد

قاچاقچیان سوخت در عنبرآباد نقره داغ شدند

قاچاقچیان سوخت در عنبرآباد نقره داغ شدند

ایسنا/کرمان فرماندار عنبرآباد از توقیف ۳۰ دستگاه خودروی سواری به علت قاچاق سوخت در این شهرستان خبر داد و گفت: جهت شناسایی قاچاقچیان در جایگاه های عرضه سوخت دستگاه پلاک خوان نصب شده است.

 یزدان افشاری پور در گفت و گو با ایسنا از اهتمام ویژه شورای تامین  عنبرآباد دربرخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت خبر داد و افزود: با متمرکز شدن کارت های آزاد سوخت در جایگاه‌های بحرینی جهت جلوگیری از ایجاد صف های طولانی عده ای با سوءاستفاده از این موضوع اقدام به سوختگیری های مکرر کرده اند که برای مردم مشکل ساز شده بود.

وی از  رصد شبانه روزی جایگاه های سوخت در راستای نظارت بر نحوه سوختگیری های مکرر به منظور رضایت شهروندان سخن گفت و اظهار کرد: با بررسی های به عمل آمده مشخص شد این افراد نسبت به قاچاق سوخت اقدام می‌کردند.

افشاری پور از نصب پلاک خوان در یکی از  جایگاه  های عرضه سوخت خبر داد و گفت: با نصب دستگاه پلاک خوان در یکی از جایگاه ها  اقدامات قابل توجهی جهت شناسایی افرادی که اقدام به قاچاق سوخت می‌کنند انجام شده است.

به گزارش ایسنا، دادستان عمومی و انقلاب عنبرآباد نیز ضمن هشدار به کسانی که به صورت سازمان یافته در عرضه سوخت اختلال ایجاد می کنند و از طرفی مورد انتقاد افکار عمومی است، افزود: با پیگیری دستگاه های نظارتی و همکاری دستگاه قضایی و اعضای شورای تامین تعداد ۳۰ دستگاه خودروی سواری که اقدام به قاچاق سوخت در شهرستان می‌کردند توقیف شدند.

ابراهیم سلیمانی برخورد با قاچاقچیان سوخت را از اولویت های دستگاه قضایی عنوان کرد و افزود: با قاچاقچیان سوخت طبق قانون و بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در سفر اخیر رئیس کل دادگستری استان کرمان به جنوب کرمان و بازدید از جایگاه های عرضه سوخت و مشاهده  صف های طولانی، برای  حل مشکلات ایجاد شده برای مردم تمهیدات نظارتی اندیشیده شد که نتیجه اش برخورد قاطع با یک شغل کاذب اما  خوش رنگ و لعاب به عنوان سوختبری شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha