• شنبه / ۲۸ آبان ۱۴۰۱ / ۱۷:۱۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401082819621
  • خبرنگار : 30188

جشنواره فروش شیرآلات قهرمان به مدت محدود حراج شیرآلات

جشنواره فروش شیرآلات قهرمان به مدت محدود حراج شیرآلات

شیرآلات قهرمان یکی از معروف‌ترین و بهترین برند شیر در بازار کشور بوده که تقاضای زیادی در بازار برای آن وجود دارد. این برند توانسته در سال‌های متمادی عنوان برترین برند تولیدی شیرآلات را در بازار به دست آورد و در صدر فروش این کالا در کشور قرار گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از فروشگاه قهرمان، مشتریان و ساختمان سازان کشور در پروژه‌های خود عمدتا از این برند به عنوان شیرآلات درجه 1 نام برده و کیفیت و کارایی در کنار تنوع و قیمت آن توانسته سطح انتظار مشتریان را پوشش دهد.

شیرآلات قهرمان به واسطه معروفیت این برند اکنون در سراسر کشور در دسترس است، اما همیشه وقتی پای منعفت افراد سودجو وسط باشد خرید این محصول برای مشتریان با دردسرهایی همراه می‌گردد. به همین جهت و در راستای حذف واسطه ها شرکت شیرآلات بهداشتی قهرمان بر آن شد تا با تاسیس فروشگاه اینترنتی آنلاین قهرمان محصولات را با بالاترین تخفیف و سریع‌ترین زمان ارسال از طریق نماینده رسمی خود به سراسر ایران ارسال نماید و همچنین به صورت دوره‌ای اقدام به جشنواره فروش و همچنین قرعه‌کشی برای خریداران نماید.

شیرآلات جدید قهرمان در سال 1401 رونمایی شد

در بازار همیشه تقاضا برای شیرآلات جدید و مدرن زیاد بوده و به همین جهت شرکت‌های تولیدکننده شیرآلات همیشه به دنبال رونمایی از محصولات جدید خود بوده و رقابت را در سطح بالایی قرار می‌دهند. شرکت قهرمان در چند سال اخیر نتوانسته بود این موضوع را به دلیل مشکلات خود پیش برد ولی در انتهای سال 1400 و در اوایل 1401 خط جدید شیرآلات خود را برپا و محصولات جدید را روانه بازار کرد.

شیرآلات جدید قهرمان علاوه بر طراحی و مدل جدید از رنگ‌بندی‌های متنوعی مانند شیرآلات طلایی، مشکی و سفید نیز بهره برده و باعث شده تا هر سلیقه‌ای در این برند اقناع گردد.

از شیرآلات جدید این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

مدل باران، مدل الماس، مدل ارکیده، مدل دریا، مدل آنتیک، مدل ارس، مدل بهادر، مدل نگین، مدل یاقوت

لیست قیمت شیرآلات قهرمان در سال 1401

لیست قیمت شیرآلات همواره و به صورت دوره ای توسط شرکت‌های تولیدکننده جهت اطلاع مشتریان عرضه می‌شود. شرکت قهرمان نیز در جهت احیای حقوق مصرف کنندگان لیست قیمت خود را به صورت دوره‌ای منتشر می‌کند که مشتریان می‌توانند برای اطلاع دقیق از آخرین لیست قیمت شرکت به سایت https://gtapstore.com مراجعه کرده و آخرین لیست را مشاهده نمایند.

جشنواره فروش شیرآلات قهرمان به مدت محدود حراج شیرآلات

منبع: فروشگاه قهرمان

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha