• چهارشنبه / ۲۵ آبان ۱۴۰۱ / ۱۸:۵۷
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1401082518011
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

استاندار:

شهرداری های سیستان و بلوچستان از دستگاههای اجرایی بیش‌از چهار هزار میلیارد تومان طلب دارند

شهرداری های سیستان و بلوچستان از دستگاههای اجرایی بیش‌از چهار هزار میلیارد تومان طلب دارند

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اینک ۵۵ شهرداری سیستان و بلوچستان از دستگاههای اجرایی بیش‌از چهار هزار میلیارد تومان طلب دارند که پرداخت آنها بخش از مشکلات شهرداری استان را برطرف مرتفع خواهد کرد.

حسین مدرس خیابانی در همایش شهرداران سیستان و بلوچستان افزود: ۲۱۳ میلیارد تومان در ۶ ماهه نخست سالجاری به شهرداری‌های این استان با هدف بهبود وضعیت اعتباری آنان، کمک شده است.

استاندار در ادامه گفت: بودجه شهرداری این استان ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان است که ۵۹ درصد آن به شهرداری زاهدان اختصاص دارد.

وی میزان دفع زباله توسط شهرداری استان را سالانه بیش‌از ۳۵۵ هزار تن عنوان کرد و گفت: همه دستگاه‌ها باید به شهرداران و شهرداران نیز به مردم خدمت کند.

وی ادامه داد: یکی از عوامل مهم عدم موفقیت مدیران نداشتن نظم است بنابراین باید با برنامه‌ریزی و هماهنگی در قالب یک ساختار طبقه بندی شده برنامه‌ها اجرا شود.

مدرس خیابانی افزود: بی‌توجهی به مقررات از ۲ منظر باعث شکست مدیران می‌شود اول اینکه مدیران این مقررات و امتیازات خود را نمی‌دانند و دوم محدودیت‌ها برای تصمیم‌گیری است لذا نباید تصمیمی بگیریم که خارج از اختیارات ما باشد.

وی با تاکید بر اهمیت مشورت تصریح کرد: خود محوری باعث شکست مدیران می‌شود و نباید فکر کنیم دانای عالم هستیم چرا که این امر قطعا موجب زمین خوردن خواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مدیران باید به کارکنان خود اعتماد کنند لذا باید در تمام تصمیمات اصل سازماندهی و تقسیم کار مدنظر قرار گیرد افزود: عدم استفاده از مدیران شایسته نیز باعث شکست مدیر خواهد شد لذا نترسید و به کارکنان اعتماد کنید.

وی بیان کرد: نباید در برابر تغییرات در پست مدیریتی مقاومت داشته باشیم لذا هر کس که در مقابل تغییر مقاومت کرده محکوم به شکست است و نباید تسلیم شرایط موجود شد.

مدرس خیابانی اظهار کرد: عدم ثبات در تصمیم‌گیری مدیران محکوم به شکست است چرا که افراد مختلف دارای نکات مثبت و منفی هستند لذا باید توجه کنیم که این مزایا باید از معایب فرد انتخابی بیشتر باشد و اگر اشتباه کردیم اشتباه خود را با شهامت بپذیریم.

وی با تاکید بر اینکه امروزه بسیاری از مشکلات جوانان ناشی از مدیریت نادرست است، افزود: عدم بررسی و عملکرد و ارزیابی دستگاه‌ها موجب شکست مدیر می‌شود لذا باید یک بازخورد از اقدامات خود داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha