• چهارشنبه / ۲۵ آبان ۱۴۰۱ / ۱۸:۳۴
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1401082518002
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

تفکر بسیج در پیدایش انقلاب اسلامی نقش موثری داشت

تفکر بسیج در پیدایش انقلاب اسلامی نقش موثری داشت

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تفکر بسیج در پیدایش انقلاب اثر ویژه‌ای داشت گفت: در هر گوشه‌ای از جغرافیای پهناور دنیا که این نگاه و تفکر وجود داشت چشم طمع دشمنان و بدخواهان از آن منطقه کاهش یافته است.

سردار احمد شفاهی در نشست خبری با اصحاب رسانه گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به تاریخچه صدور فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر فرمان تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی بسیج اظهار کرد: بعد از گذشت ۴۳ سال همه کسانی که صادقانه و خالصانه نسبت به این امر توجه دارند قطعا این اقدام ارزشمند حضرت امام (ره )را تحسین می‌کنند.

وی ضمن اشاره به اهمیت بسیج در هر نظام مقتدری تصریح کرد: اگر بسیج با فرمان هوشمندانه امام راحل تشکیل نمی‌شد، با این همه معاندین پلید و دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدا تاکنون چه وضعیتی برای کشور می‌توان متصور شد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با تاکید این مطلب که قطعا به فداکاری ارتش جمهوری اسلامی و مجاهدت برادران نیروی انتظامی و ایثارگری‌های سپاهیان و نیروهای گمنام اطلاعات باور و اعتقاد داریم، افزود: اما واقعیت این است که سازمان ارزشمند مردمی که در همه این موارد نقش تعیین کنندگی دارد بسیج است،واقعیتی که در هیچ محفلی نباید از آن غفلت کرد.

وی با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره بسیج «سازماندهی بسیج از نوآوری های حضرت امام (ره )بود.» افزود: آنچه از این فرمان استنباط می‌شود یک فرهنگ و یک ایده‌ای هست که در گذشته و در طول تاریخ در مقاطعی خود را نشان داده و جاری و ساری بوده است.

سردار شفاهی خاطرنشان کرد: امام راحل بی توجهی و غفلت مسوولان از این امر بزرگ را موجب گرفتار شدن به عذاب الهی می‌داند و هر زمان که متولیان اجرایی نسبت به این تفکر کم تفاوت و بی تفاوت شدند آسیب دیدن همه نظام را در پی داشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha