• جمعه / ۲۰ آبان ۱۴۰۱ / ۱۸:۴۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401082013901
  • خبرنگار : 50491

فناوری‌های نوین به کمک مربیان مهدکودک می‌آید/ تبدیل طرح «پاک» به اپلیکیشن

فناوری‌های نوین به کمک مربیان مهدکودک می‌آید/ تبدیل طرح «پاک» به اپلیکیشن

ایسنا/گلستان استاندار گلستان از تهیه طرح پرورش اوان کودکی(پاک) در قالب اپلیکیشن خبر داد و گفت: آموزش هر مهارت در طرح پاک به روش غیرمستقیم خواهد بود.

علی‌محمد زنگانه عصر امروز جمعه ۲۰ آبان در نشست تخصصی دیپلماسی مهارتی که با حضور وزیر آموزش و پرورش و مدیران کل استان‌های مرزی کشور برگزار شد، اظهار کرد: طرح پرورش اوان کودکی(پاک) آماده شده و اولین جلسه شورای راهبری مورد بررسی اولیه قرار گرفته و به زودی وارد مرحله اجرایی این سند خواهیم شد.

وی با بیان اینکه پس از آماده‌سازی این سند به این مهم پی بردم که بدنه اداره کل آموزش و پرورش، از قابلیت های علمی، فرهنگی و تربیتی بالایی برخوردار است، تصریح کرد: نباید سن طلایی پیش از دبستان را از دست بدهیم و باید الگوی رشد و تکامل یکپارچه و مهارتی پایه براساس مفاهیم دینی دنبال شود.

استاندار گلستان با بیان اینکه هر مهارت در طرح پاک به روش غیرمستقیم خواهد بود، افزود: با اجرای سند پاک در آستانه انجام یک حرکت بزرگ هستیم و به طور قطع این طرح می تواند به عنوان یک برنامه در دستور کار مهدهای کودک استان قرار گیرد.

زنگانه با اشاره به اینکه در طرح پاک مربی مهد کودک روزانه و یا هر هفته براساس محتوا و برنامه زمانبندی مشخص، مفاهیم را با روش های خلاقانه به کودکان انتقال می دهد، بیان کرد: خوشبختانه طرح پاک در حال تبدیل به اپلیکیشن است تا جذابیت بیشتری برای جامعه هدف داشته باشد و اپلیکیشن های دیگر که توسط دشمن طراحی شده را بی‌اثر کند، متأسفانه بسیاری از والدین از اپلیکیشن های خارجی استفاده می‌کنند غافل از آنکه اینها هجمه فرهنگی دشمن است.

وی تأکید کرد: امیدوارم طرح پاک در استان گلستان عملیاتی شود سپس قابلیت تعمیم برای همه استان‌ها را داشته باشد، اجرای طرح پرورش اوان کودکی(پاک) و نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان(نماد) در اسرع وقت می‌تواند در نظام مراقبت اجتماعی تغییر ایجاد کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha