• جمعه / ۲۰ آبان ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401082013742
  • خبرنگار : 50163

تنش آبی در روستاهای خدابنده جدی است

تنش آبی در روستاهای خدابنده جدی است

ایسنا/زنجان فرماندار خدابنده با اشاره به اینکه تنش آبی در روستاهای خدابنده جدی است گفت: در ۱۰۷ روستای شهرستان، مشکل تأمین آب آشامیدنی را داریم و در ۴۰ روستا نیز شدت این مسأله بالاست.

جواد تاراسی شامگاه دیروز (۱۹ آبان‌ماه) در آیین افتتاح طرح ملی نذرآب ۵ در روستاهای قره‌ولی و خلیفه‌قشلاق شهرستان خدابنده با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی و آبادانی در شهرستان با حضور مسئولان کشوری و استانی جمعیت هلال‌احمر در حال پیشرفت و انجام است، عنوان کرد: با توجه به اینکه در ۱۰۷ روستای شهرستان، مشکل تأمین آب آشامیدنی را داریم و در ۴۰ روستا نیز شدت این مساله بالاست، دستگاه‌های اجرایی از جمله جمعیت هلال‌احمر به این مشکلات توجه کرده و این موارد را رفع می‌کنند.

وی با بیان اینکه همه روستاهای این شهرستان تولیدکننده هستند و در تأمین امنیت غذایی نقش مهمی را ایفا می‌کنند که امید داریم برای آنان خدمات مؤثری را ارائه دهیم، ادامه داد: کاروان سلامت جمعیت هلال‌احمر استان زنجان اقدامات قابل‌ توجهی را در زمینه خدمات فوق‌ تخصصی ارتوپدی، متخصص داخلی، متخصص اطفال، دندانپزشکی، زنان و زایمان، پزشک عمومی، کارشناسان بینایی‌سنجی، بهداشت محیط و تغذیه را در روستای خلیفه‌قشلاق و اهالی روستاهای تابعه ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه علاوه بر این خدمات، جمعیت هلال‌احمر استان زنجان ۲ دستگاه تصفیه آب آشامیدنی نیز در روستاهای قره‌ولی و خلیفه‌قشلاق با هزینه پنج میلیارد ریال با تصفیه ۱۰ هزار لیتر در شبانه‌روز نصب کرد، گفت: در روستای خلیفه‌قشلاق نیز به طول ۵۳۰۰ متر انجام شده است.

تاراسی با توضیح اینکه در سفر رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران پروژه‌های نصب دستگاه‌های تصفیه آب و کاروان سلامت برای ارائه خدمات رایگان به هموطنان افتتاح شد، عنوان کرد: جمعیت هلال‌احمر در سطح کشور و استان برای آبادانی روستاهای کم‌برخودار در تلاش بوده و با همه توان برای هموطنان در این مناطق، خدمات بی‌منت ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha