• پنجشنبه / ۱۹ آبان ۱۴۰۱ / ۲۲:۰۱
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1401081913511
  • منبع : نمایندگی مرکزی

فرمانده سپاه روح الله:

دشمنان در برابر انقلاب و ملت ایران به مرز نتوانستن رسیده اند

دشمنان در برابر انقلاب و ملت ایران به مرز نتوانستن رسیده اند

ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دشمنان در برابر انقلاب و ملت ایران به مرز نتوانستن رسیده اند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در نشست بررسی روند اجرای طرح شهید بهنام محمدی در مدارس اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروز جوانان و نوجوانان زیادی با روحیه بسیجی و با انگیزه در کشور وجود دارند که برای پیشرفت کشور گام برمی دارند و باید در گام دوم، نوجوانان در تراز انقلاب اسلامی تربیت شوند.

وی افزود: نسل جدید و فعلی کشور از نشاط و انگیزه کافی برای ساختن ایران قوی برخوردار هستند و سرمایه های ارزشمند کشور محسوب می شوند. باید برای آنها برنامه های موثر داشته باشیم، چراکه تربیت صحیح جوانان و نوجوانان ضامن پیروزی کشور در همه میدان ها است.

سردار کریمی با بیان اینکه توانمند سازی و قوی شدن دانش آموزان در عرصه های جهاد علمی و جهاد تبیین یک ضرورت مهم است، گفت: حضور جوانان و نوجوانان در مدارس و دانشگاه ها باید هویت دینی و انقلابی را تقویت کند و آنها را در مسیر پیشرفت انقلاب ثابت قدم نگه دارد.

وی افزود: یکی از برنامه های مهم تربیتی و فرهنگی بسیج برای نوجوانان، طرح شهید بهنام محمدی با هدف گفتمان سازی،‌ توانمند سازی، الگودهی، هویت بخشی و افزایش مطالبه گری بین دانش آموزان است و این طرح گامی جدید در عرصه جهاد تبیین است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تأکید کرد: طرح شهید بهنام محمدی نوجوانان و دانش آموزان را به باور مامی توانیم‌ می رساند و بسیج در این طرح در ابعاد علمی،‌ فرهنگی، تربیتی، تبلیغی و ورزشی برنامه دارد. یکی از مهمترین رویکردهای این طرح روایت سازی صحیح از حماسه ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای دانش آموزان است.

وی ادامه داد: دشمنان در جنگ شناختی به دنبال روایت سازی دروغ و غلط برای نوجوانان هستند، لذا باید با برنامه های موثر همچون طرح شهید بهنام محمدی که یکی از رویکردهای آن جهاد تبیین است، توطئه های دشمنان را بی اثر و خنثی کرد.

سردار کریمی با تأکید بر اینکه میدان داری نوجوانان در عرصه های مختلف پیشرفت کشور باید روز به روز تقویت شود، گفت: همانگونه که در طول ۴۳ سال گذشته نوجوانان همواره پیشگام حماسه های انقلاب بوده اند امروز باید نقش آنها پر رنگ باشد و زمینه خودکفایی ایران اسلامی و انقلابی را در همه ابعاد فراهم‌ سازند که لازمه آن رسیدن به باور ما می توانیم است.

وی افزود: انقلاب اسلامی به برکت وجود مقام معظم رهبری که اسلام ناب محمدی را در جهان عظمت بخشیدند و مظهر حکمت الهی هستند و وجود مردمی بصیر و آگاه، امروز در اوج اقتدار است. غروب قدرت پوشالی جبهه استکبار فرا رسیده و دشمنان امروز به مرز نتوانستن در برابر انقلاب اسلامی و ملت ایران رسیده اند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: امروز کمک به مجموعه آموزش و پرورش یک رسالت همگانی است و همه دستگاه ها در این راستا باید نقش‌آفرینی کنند. بسیج در این راستا برنامه دارد و در راستای تربیت نوجوانان در تراز انقلاب اسلامی در کنار مجموعه آموزش و پرورش گام برمی دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سپاه روح الله، وی خاطر نشان کرد: طرح ولایت دانش آموزی و طرح شهید بهنام محمدی ۲ برنامه اصلی بسیج دانش آموزی در استان مرکزی است. خوشبختانه این طرح ها امروز علاوه بر اینکه اثرگذاری خود را نشان داده اند، الگو ارائه می دهند و برنامه های دیگری همچون اردوهای راهیان نور نیز وجود دارد که به مناسبت های مختلف انجام می شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha