• چهارشنبه / ۱۸ آبان ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401081812410
  • منبع : نمایندگی سمنان

راهداران استان سمنان مهیای اجرای طرح راهداری زمستانی

 راهداران استان سمنان مهیای اجرای طرح راهداری زمستانی

ایسنا/سمنان سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از خرید و دپوی بالغ بر ۵۰۰۰ تن مصالح راهداری زمستانه خبر داد و افزود: عملیات راهداری زمستانی سال جاری با استفاده از حداکثر ظرفیت راهداری تحت پوشش قرار دارد.

وحید صداقت ۱۸ آبان ماه اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما و طرح راهداری زمستانی تعامل‌ها و هم‌افزایی‌های لازم با سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان جاده‌ای در راستای برقراری تردد ایمن و روان صورت گرفته و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با پیش‌بینی موارد لازم برای اجرای طرح راهداری زمستانی آمادگی کامل دارد.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته قبل از شروع این طرح افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از ابتدای شهریورماه عملیات‌های مختلفی از جمله تنقیه پل‌های با دهانه کمتر از ده متر و دریواسیون پل های بزرگ، بازگشایی آبراه‌ها، بازگشایی کانال هدایت آب، تأمین و توزیع شن و نمک در نقاط مورد نیاز تعیین شده، تأمین قطعات و آماده به کار کردن تمام ماشین آلات راهداری زمستانی و استقرار ماشین آلات در نقاط کارشناسی شده، استقرار نیروهای انسانی و تجهیز راهدارخانه ها قبل از شروع طرح صورت گرفته است.
سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان اظهار کرد: عملیات‌های متعدد ایمنی راه و حریم نیز جهت ارتقاء ایمنی تردد و اجرای مطلوب تر طرح راهداری زمستانی از جمله بخشنده سازی، تسطیح حریم، خاکریزی نقاط پرتگاهی، نصب و تعمیر تابلوهای اطلاعاتی، انتظامی، اخباری، رفع نقاط حادثه خیز، حاشیه سازی، روشنایی، نصب و تعمیر گاردریل ها و ... اجرا شده است.
وی از خرید بیش از ۲۰۰۰ تن شن و نمک برای عملیات راهداری زمستانه سال جاری خبر داد و گفت: نسبت به احیای بیش از ۳۰۰۰ تن مصالح دپو شده، نظافت مخازن ذخیره سوخت و آماده سازی تاسیسات مکانیکی و برقی و گرمایش، اقلام اسکان اضطراری مانند پتو و سیستم گرمایش سوخت فسیلی، تهیه و توزیع جیره غذایی خشک، بررسی و تعمیر سیستم ارتباطی رادیویی و مخابراتی اقدام شده است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha