• چهارشنبه / ۱۸ آبان ۱۴۰۱ / ۰۸:۰۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401081812254
  • خبرنگار : 50477

مدیرکل تعاون استان‌گلستان خبر داد:

معرفی نفرات برتر مسابقات قرآن‌جامعه کار و تلاش گلستان

معرفی نفرات برتر مسابقات قرآن‌جامعه کار و تلاش گلستان

ایسنا/گلستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌گلستان از معرفی نفرات برتر شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش استان گلستان خبر داد.

حسین خواجه مظفری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش استان گلستان، اظهار کرد: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان با همت واحد فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان برگزار شد که به نوعی توجه ویژه به سند قرآنی و فرهنگی استان‌گلستان و تقویت این حوزه از فعالیت هاست.

وی با بیان اینکه این مسابقات در دو روز و و در ۶ رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل و مفاهیم قرآنی برگزار شد، افزود: در نهایت با اجرای مسابقات به صورت موفق و با استقبال خوب مخاطبان در بخش آقایان و بانوان نفرات برتر معرفی شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تشریح نفرات منتخب و برتر این مسابقات، خاطرنشان کرد: در رشته قرائت تحقیق آقای محمد شیخی و خانم اقدس ایوبی به عنوان نفرات نخست مسابقات از سوی داوران معرفی شدند.

خواجه مظفری با اشاره به اینکه در رشته قرائت ترتیل آقای سجاد لکزایی و خانم مریم هوشیار موفق به کسب رتبه نخست شدند، ادامه داد: در رشته حفظ 10 جزء آقای محسن شیخ ویسی و در رشته حفظ 20 جزء آقای علیرضا گرزین و خانم عطیه عابدینی به عنوان نفرات برتر بخش آقایان و بانوان معرفی شدند.

وی با تاکید بر اینکه در رشته حفظ 30 جزء نیز آقای حسین دهقان و در رشته مفاهیم آقای علی شیخی و خانم فاطمه مبشری موفق شدند بر جایگاه نخست تکیه بزنند، تصریح کرد: در پایان این مسابقات و ردر مراسمی از نفرات برگزیده تجلیل شد.

به گزارش ایسنا نفرات برگزیده استان گلستان به عنوان تیم منتخب در مسابقات کشوری حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha