• یکشنبه / ۱۵ آبان ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401081510048
  • خبرنگار : 30188

علت فروش نجومی تلویزیون شیائومی در سال 1401 چیست؟

علت فروش نجومی تلویزیون شیائومی در سال 1401 چیست؟

در زمان خرید یک کالای جدید چقدر به رضایت خریداران قبلی اهمیت می‌دهید؟ چقدر محبوبیت یک برند در بازار می‌تواند به شما کمک کند تا یک تلویزیون با کیفیت خریداری کنید؟ مطمئناً شما هم مثل هر خریدار هوشمند دیگری به این امر توجه می‌کنید به همین دلیل اینجا قرار است در مورد دلایل محبوبیت تلویزیون شیائومی در بازار ایران صحبت کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از دهکده، شیائومی با آن اصالت چینی تبارش آمده تا در بازار گرد و خاک به پا کند و چهارچوب رقابت‌ها را به کلی دچار تحول کند. تلویزیون شیائومی چیزی را به کاربران می دهد که سالیان سال به دنبالش بودند. قیمت مناسب و کیفیت عالی همه آن چیزی است که باعث می‌شود Xiaomi سالیان سال در بازار رقابت‌ها یک غول مبتکر باقی بماند.

شیائومی قیمت اقتصادی‌تر از رقبا دارد!

شاید بتوان گفت مهم‌ترین دلیل محبوبیت تلویزیون شیائومی در بازار ایران قیمت اقتصادی آن به نسبت رقبای سرسختش است. در شرایط اقتصادی الان کشور بیشتر افراد تمایلی به صرف هزینه زیاد برای خرید تلویزیون ندارند به همین دلیل یک محصول با کیفیت قابل قبول می‌خواهند و بیشتر تمایل به صرفه‌جویی دارند. شیائومی با پی‌بردن به این نیاز در ایران و کل جهان توانسته طرفداران بسیار زیادی برای خود دست و پا کند. تلویزیون‌های Xiaomi قیمت مقرون به صرفه‌ای دارند و در کنار این کیفیت بسیار خوبی هم ارائه می‌دهند. مثلا تلویزیون p1 با داشتن کیفیت تصویر فورکی و امکانات هوشمند اندرویدی توانست به یکی از بهترین نمایشگرهای خانگی برای خانواده‌های ایرانی تبدیل شود.

نگاهی به پرفروش‌ترین تلویزیون‌های شیائومی

مدل سال تولید
تلویزیون شیائومی Q2 2022
تلویزیون شیائومی MAX 2022
تلویزیون شیائومی Q1 2021
تلویزیون شیائومی A2 2022
تلویزیون شیائومی F2 2022

کیفیت تصویر تحسین برانگیز

یکی دیگر از وجه‌های محبوبیت تلویزیون شیائومی در ایران را می‌توان به کیفیت تصویر آن نسبت داد. اگرچه شیائومی در برابر رقبای غول مانندی همچون اولدها و یا نئوکیولدها حرفی برای گفتن ندارد اما نباید تفاوت چند ده میلیونی قیمت این دو دسته را نادیده گرفت. در مقابل شیائومی در بین تلویزیون‌های میان رده و اقتصادی توانسته به کیفیت تصویر و وضوح بسیار عالی دست پیدا کند. حتی تلویزیون کیولد Q1 شیائومی به عنوان یک نمایشگر گیمینگ توانسته به نسبت کیولدهای همرده بهتر ظاهر شود و عملکرد بهتری به نمایش بگذارد. به صورت کلی کنتراست، روشنایی، زاویه دید در شیائومی حساب شده و حاصل نتیجه ساعت‌ها فکر و تحلیل دقیق است.

سیستم عامل اندروید در تلویزیون شیائومی

سیستم عامل جذاب اندروید

بهترین تلویزیون‌ شیائومی که با نام Xiaomi به بازار ارائه می‌گردند از همان مرحله اول ورود به بازار جزو مدل‌های محبوب بوده‌اند. به طور معمول شرکت شیائومی تلویزیون‌های هوشمند خود را در سایز 43 اینچ تا 75 اینچ تولید می‌کند. برند شیائومی این روزها در عرصه تولید گوشی‌های هوشمند فعالیت دارد. این برند با وارد شدن به عرصه تولید تلویزیون با برندهای معتبر و شناخته شده‌ای همچون ال جی، سامسونگ و سونی در رقابت است.

اینجا همان مرحله نهایی است که راه شیائومی از دیگر برندها جدا می‌شود. حضور سیستم عامل اندروید در نمایشگرهای این برند توانسته یک فرصت بی‌نظیر برای شیائومی ایجاد کند. در برندهایی همچون ال‌جی و سامسونگ نصب برنامه با محدودیت (برای ما ایرانی‌ها) همراه است و باید کمی با تلویزیون کلنجار بروید، اما در مورد شیائومی قضیه فرق می‌کند. به دلیل اندروید بودن تلویزیون می‌توانید به راحتی و با داشتن یک اکانت جیمیل انواع بازی و برنامه‌ها را در فروشگاه گوگل پلی دانلود کنید و روی تلویزیون نصب نمائید. از اصلی‌ترین مزیت‌های رقابتی شیائومی به نسبت رقبا همین سیستم عاملش است. داشتن منو فارسی یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب شیائومی است که کار را برای کاربران فارسی زبان راحت‌تر می‌کند.

تلویزیون شیائومی؛ مناسب برای تماشای فوتبال

در مورد قیمت، تصویر و اندروید بودن شیائومی صحبت کردیم اما هنوز هم صحبت‌هایی در مورد این شرکت با استعداد باقی‌مانده است. در میان تلویزیون‌های مختلف که قیمت اقتصادی دارند شیائومی توانسته در خصوص مسابقات ورزشی به خصوص فوتبال بسیار عالی ظاهر شود. به کمک فناوری MEMC این برند نمایشگرهایش را با وضوح تصویر بالاتری ارائه می‌دهد که در صحنه‌های سریع افت تصویر دیده نمی‌شود. اگرچه رفرش‌ریت این تلویزیون‌ها همچون رقبا 60 هرتز است اما در مقایسه با آن‌ها شیائومی می‌تواند مسابقات ورزشی را با وضوح بالاتری نمایش دهد.

یکی از بهترین تلویزیون های اقتصادی برای تماشای فوتبال

جمع‌بندی

در این مطلب دلایل محبوبیت تلویزیون شیائومی در بازار ایران را شرح دادیم. هر کدام از مواردی که ذکر شدند خود به تنهایی می‌توانند شانس بردن رقابت‌ها را افزایش دهند و شیائومی با کنار هم قرار دادن چندین ویژگی جذاب توانسته بین خریداران به محبوبیت بسیار زیادی برسد. به عنوان کلام پایانی باید بگوییم که شیائومی کیفیت بالایی دارد و اگر یک تلویزیون اقتصادی می‌خواهید که در کنار قیمت مناسب، کیفیت بالایی هم داشته باشد، این برند تولیدات قابل توجهی برای شما دارد. شما می‌توانید تلویزیون‌های شیائومی را در فروشگاه دهکده به آدرس سایت https://dehkade.shop// مشاهده کنید. همگی محصولات با ضمانت اصل و گارانتی معتبر به فروش می‌رسند در نتیجه خیال‌تان از بابت خدمات پس از فروش هم راحت خواهد بود.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha