• جمعه / ۱۳ آبان ۱۴۰۱ / ۰۷:۵۳
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1401081308553
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان شهادت امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان را تسلیت گفت

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان شهادت امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان را تسلیت گفت

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با صدور پیامی شهادت حجت الاسلام و المسلمین سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان را تسلیت گفت.

در پیام آیت الله مصطفی محامی آمده است: انقلاب اسلامی در ادامه و همانند نهضت عاشورا به برکت خون شهیدان قوام و دوام یافته است. خون شهدای عزیز ما مایه بیداری و جوشش ملت ایران و سند روشنی بر مظلومیت این نظام و انقلاب است.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: شمشیر زهرآگین دشمنان قسم خورده نظام اسلامی و صاحبان تفکر تکفیر که با التهاب آفرینی‌ها و موج‌سواری‌های داخلی، تیز گشته بود امروز بر فرق شهید محراب حضرت حجت الاسلام و المسلمین شهرکی فرود آمد و همه ما را عزادار کرد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: به کدامین گناه جان این طلبه مظلوم و جوان ما را ستاندند؟ به گناه برپاداشتن نماز؟! یا به گناه وقف عمر و زندگی خویش برای تربیت اسلامی فرزندان جامعه؟! یا به گناه سال ها خون دل خوردن برای ساخت مسجد مولای متقیان(علیه السلام)؟!

وی ادامه داد: استکبار جهانی و قاتلان اجاره‌ای آنان بدانند که این خون‌ها سندی است بر حقانیت و مظلومیت انقلاب اسلامی و رذالت دشمنان تا فریبکاری بوق های رسانه‌ای دشمنان بر ملا شود و مردم به عمق خباثت آنها پی ببرند.

آیت الله محامی تصریح کرد: مردم عزیز سیستان‌وبلوچستان، می‌بایست با مشاهده توطئه‌های پیچیده دشمن برای ایجاد تفرقه و شکاف میان جامعه مسلمان، ضمن حفظ وحدت و همبستگی، هر چه فریاد دارند بر سر دشمنان نظام اسلامی و در راس آنها آمریکای جنایتکار بکشند و تحت تاثیر التهاب آفرینی های کاذب قرار نگیرند و مسوولان امر با بررسی و رصد دقیق، عاملان و آمران این واقعه تروریستی را شناسایی کرده و به سزای اعمال خویش برسانند.

امام جمعه زاهدان تاکید کرد: اینجانب ضمن محکومیت اقدام تروریستی در به شهادت رساندن امام جماعت مسجد مولای متقیان(علیه السلام)، شهادت پاره‌ تن میهن اسلامی و روحانی جهادی و فداکار شهید حجت‌الاسلام و المسلمین سجاد شهرکی را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، همچنین خانواده عزیز و داغدار ایشان، جامعه روحانیت و مردم شهیدپرور سیستان‌وبلوچستان، تسلیت عرض می‌نمایم و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجز جزیل و برای شهید عزیز غفران الهی و علو درجات را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

همچنین مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه مسجد مکی زاهدان نیز با صدور پیامی شهادت حجت الاسلام و المسلمین سجاد شهرکی را تسلیت گفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha