• پنجشنبه / ۱۲ آبان ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401081208326
  • منبع : نمایندگی سمنان

دعوت استاندار سمنان از مردم برای حضور در راهپیمایی ۱۳آبان

دعوت استاندار سمنان از مردم برای حضور در راهپیمایی ۱۳آبان

ایسنا/سمنان استاندار سمنان از عموم مردم و خصوصا دانش آموزان و فرهنگیان برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار دعوت کرد.

سید محمد رضا هاشمی در شورای اداری استان سمنان با گرامیداشت یاد و خاطر مرحوم آیت الله حاج شیخ عباسعلی اختری (ره) و یوم الله سیزده آبان اظهار کرد : مردم استان با حضور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان‌ ، دشمنان را مایوس و یاد و خاطر شهدا را گرامی خواهند داشت.‌

وی با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و روز دانش آموز، از جامعه بزرگ فرهنگیان استان به عنوان جامعه ای صاحب فکر و اندیشمند یاد کرد و افزود: وجود ۱۲ هزار فرهنگی در استان موجب بالندگی و افتخار ماست.

استاندار سمنان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود مجددا بر گرفتن انتقام شهادت شهید سلیمانی تاکید و با تشریح وضعیت کشور فرمودند که جنگ فعلی جنگ ترکیبی است و لذا باید همه ما هوشیارانه در راستای حفاظت از دستاوردهای نظام و انقلاب تلاش کنیم.

هاشمی با بیان اینکه قدردانی از مردم بدان معنا است که هر چه می‌توانیم برای مردم تلاش کنیم افزود: مدیران استان از تمام فرصت‌ها برای جهاد تبیین ، اطلاع رسانی و اقناع سازی ، استفاده کنند.

استاندار سمنان با اشاره به هفته گرامیداشت پدافند غیر عامل گفت: استان سمنان، استانی حساس و استراتژیک است و لذا باید اقدامات لازم در خصوص پدافند غیر عامل در آن به خوبی لحاظ شود.

وی با قدردانی از حضور موثر و مدیریت مطلوب نیروهای نظامی و انتظامی استان در آشوبهای اخیر گفت: اشرافیت کامل فراجا ، سپاه پاسداران و بسیج همیشه سرافراز ، ضامن امنیت پایدار در استان سمنان است.‌

استاندار سمنان اضافه کرد: پیگیری مصوبات سفر به حمدلله به خوبی به نتیجه رسیده است و لذا از تلاش تمامی مدیران استان صمیمانه تشکر می کنم‌.

وی با اشاره به تداوم سفرهای استانی دولت خاطرنشان کرد: استان سمنان آمادگی انجام مرحله دوم سفر آیت الله رئیسی را دارد

رئیس شورای مسکن استان با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن و اقدامات مناسب انجام شده در این طرح گفت : در طی ۴ سال مجموعا ۶۵۰۰۰ واحد مسکونی در استان سمنان ساخته خواهد شد ‌.‌

هاشمی اظهار کرد : با توجه به قرار گرفتن در آستانه فصل سرما ،  تامین کالاهای اساسی مورد نیاز استان بویژه در روستاها و مناطق صعب العبور مورد توجه جدی باشد.

استاندار سمنان در ادامه بر لزوم اقناع سازی افکار عمومی تاکید و عنوان کرد : مدیران استان با برگزاری نشست خبری دستاوردهای سفر ریاست جمهور به استان را برای مردم تبیین کنند.

وی یادآوری کرد : از مجموع هفت هزار و ۷۷۹ میلیارد تومان‌ تسهیلات شش ماه اول سال ۱۴۰۱ در سطح کشور ، بالغ بر ۱۵۷۰ میلیارد تومان معادل ۲۰ درصد اعتبارات‌ کل پرداخت شده در سراسر کشور ، مربوط به استان سمنان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha