• سه‌شنبه / ۱۰ آبان ۱۴۰۱ / ۱۰:۱۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401081006526
  • منبع : نمایندگی سمنان

چرایی همراهی نکردن سمنانی‌ها با اغتشاش‌ها از منظر فرماندهی سپاه قائم

چرایی همراهی نکردن سمنانی‌ها با اغتشاش‌ها از منظر فرماندهی سپاه قائم

ایسنا/سمنان فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان عملکرد مسوولان استان و حضور میدانی مسوولان اجرایی در مناطق مختلف و مشکل‌دار را از مهمترین عوامل آرامش حاکم بر استان و عدم پیوستن سمنانی‌ها به اعتراضات و اغتشاشات اخیر ارزیابی کرد.

سردار حمید دامغانی ۱۰ آبان ماه در قرارگاه محرومیت زدایی استان سمنان که با حضور بیش از ۴۰ مدیر کل ستادی و اجرایی برگزار شد، با اشاره به سفرهای متعدد استاندار و مسوولان به مناطق مختلف افزود: حضور میدانی استاندار سمنان و برگزاری میزهای خدمت و همچنین ورود کارشناسی به مسائل و مشکلات و سایر اقدامات انجام شده در سطح استان سبب شد تا در کنار اقدامات امنیتی انجام شده، شاهد فضایی آرام و عدم همراهی مردم بصیر استان با اغتشاشگران و آشوبگران باشیم‌.

وی تصریح کرد: جلسات قرارگاه محرومیت زدایی، یکی از موثرترین و کاربردی ترین جلسات استان سمنان است

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان گفت: تمامی اقدامات مدیران و تلاش‌های انجام شده توسط دستگاه های اجرایی موجب امنیت اجتماعی و آرامش مردم استان است.

دامغانی از گروه های جهادی ،به عنوان نرم افزار خاص انقلاب اسلامی نام برد و تصریح کرد: یکی از مثبت و سازنده گروه های جهادی، فرهنگ سازی و کادر سازی در عرصه میدان و عمل است.‌

وی ادامه داد:رزمایش"بهار خدمت" با حصور ۵۶۰ گروه جهادی و مشارکت ۴۵۰۰ نفر به مدت ۱۶ روز در نوروز ۱۴۰۱ برگزار شد و در این رزمایش خدمات مختلف عمرانی، فرهنگی و ... به انجام رسید.

این فرمانده ارشد نظامی افزود: رزمایش "جهادگران فاطمی ۱ " از ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت امسال با حضور ۶۵۰ گروه جهادی و برگزاری ۱۳۲۰ اردوی جهادی همراه با تنوع خدماتی فراوان برگزار شد.

وی یادآوری کرد: در سیل پل دختر در استان لرستان ، بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی توسط گروه های جهادی استان ساخته و ۲۵۰ واحد نیز آوار برداری شد.‌

سردار دامغانی گفت: ۲۸ آبان ماه امسال رزمایش"جهادگران فاطمی ۲" در سطح کشور برگزار خواهد شد که این برنامه در استان سمنان به میزبانی شهرستان دامغان و به مدت ۱۰ روز به‌ طول خواهد انجامید.‌

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha